{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken gevind undervogn til Vento?
  • #1   31. maj 2009 ang. dit andet indlæg om JOM gevindundervogn
    den er stort set lige som G-maxx undervogenen, bare i anden farve smiley så holdbarhedne er ganske fin, og ang stivheden så kommer det jo an på om den bliver skruet helt i kælderen.. men hvis den er helt nede, så bliver den da også ret stiv i det.. så alt i alt en god undervogn til de 1800 den nu koster smiley

• #2   31. maj 2009 gmaxx eller vmaxx fra nvautodele.dk er glimmernde de er ikek for hårde og min var ikke noget rust på efter 1 år

• #3   31. maj 2009 casper N--> Okay, så det kan ikke rigtig betale sig at bruge 2200 kr mere og så få en KW på istedet, nu tænker jeg sådan sammenlignet med hårdhed og holdbarhed..?

• #4   31. maj 2009 Bo L--> Okay.. Tak for dit svar..

• #5   31. maj 2009 Køre selv med en raceland gevind det er mere eller mindre det samme som den fra nvautodele.dk og den er rigtigt fin :).

• #6   31. maj 2009 tja, det er jo som man er til,
    men syntes, at så længe man ikke behøver en hårdheds justerbar, så kan man ligeså godt sparre de penge smiley
    har selv V-maxx gevind, på både den blå og røde, fra jom.de og de holder sku bare, ikke noget der, og den ene er vel snart 3år, og har kørt hver vinter.. så klager sgu ikke, og så når de kun koster 1800 med fragt og efterkrav og alt det, så syntes jeg sku ikke det andet kan betale sig..

• #7   31. maj 2009 miichaelc--> Okay, tak for dit svar..
    casper N--> Okay, tak for dine svar..

Kommentér på:
Hvilken gevind undervogn til Vento?

Annonce