{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

styling af en 4 dørs {{forumTopicSubject}}

nu har jeg kigget rundt her på bilgalleri og har undret mig over hvorfor folk styler en 4 dørs bil og kaster en masse penge og tid ind i den
hvorfor vælger folk ikke en 2 dørs som udgangs punkt når de propper så mange penge og tid i en bil

hvis man tager en 4 dørs og en 2 dørs af samme model og stiller dem ved siden af hinanden så skal man ikke være bil designer for at se hvilken bil der er den kønneste SÅ HVORFOR IKKE STARTE MED DEN FLOTTE i stedet fir at tage den grimmeste for mig er der ikke nogen fornuft i det ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styling af en 4 dørs
  • #1   25. jun 2009 hvorfor dette latterlige indlæg? en 4 dørs kan da sagtens blive fed lige så vel som en 2 dørs

  • #2   25. jun 2009 det er vel en smags sag er dog også selv til 2 og 3 dørs

  • #3   25. jun 2009 kan da heller ikke se den store forskel. en 4dørs kan da sagtens blive fed. og samtidlig mere anvendelig. hvis der er børn.

  • #4   25. jun 2009 til dato et af de dårligste "seriøse" indlæg jeg har læst.

    er det ikke ÅBENLYST at det er en smagssag? eller fordi der er en mening med det?

    HVORFOR vælger nogle er køre i ford istedet for volvo.


  • #5   25. jun 2009 fandme ikke en smart indlæg præcis det samme som hvis jeg skrev at jeg ikke forstod hvorfor folk stylede andre biler en toyota paseo cab... det det jo klart er den flotteste bil HAHAHA så hvorfor ikke bare starte med den flotteste

  • #6   25. jun 2009 desuden ku jeg aldrig finde på at købe en 3 dørs med mindre den er rigtigt special ae86 eks eller en sportsvogn mazda rx7 osv...

  • #7   25. jun 2009 jeg snakker om at hvis man eks tager to eks vw pasat en 2 og en 4 dørs
    og man vil lave den flotteste af de to så har den 4 dørs allerede tabt på forhånd da den må starte med gå på kompromi med de to extra døre og den forkerte tag hældning
    jeg kan jo se at folk ofre utrolig mange penge i deres biler hvorfor så ikke tage den flotteste fra starten det koster jo ikke extra


  • #8   25. jun 2009 jeg har det helt på samme måde, jeg fatter bare ikke hvorfor folk maler deres biler lilla,
    sætter man en lilla og hvid bil op ved siden af hinanden
    skal man ik være den
    helt store modeekspert for at se at den hvide er meget kønnere,
    så hvorfor ik bare male alle biler hvide?


  • #9   25. jun 2009 jeg snakker ikke om dem der sætter et par fede fælge på mm på deres familie bil for derfor kommer deres behov for komfort i første række jeg snakker om dem der styler helt vildt event til udstilling

  • #10   25. jun 2009 okay det er jo smag og behag med farver og hvad tybe bil man vælger
    men prøv at vise mig en 4 dørs bil der er federe end den 2 dørs udgave jeg har sku aldrig set det


  • #11   25. jun 2009 man kan jo bare se på eks amerikaner biler en gammel 2 dørs chevy 57 koster ca 100,000 kr mere end den 4 dørs udgave !!!!! fra ny kostede den mere den 4 dørs
    giv mig lige en logisk forklaring på det ;O)


  • #12   25. jun 2009 en anden side af den her snak, hvorfor ik vælge gule plade biler?
    de hiver jo alligevel bagsæderne ud......


  • #13   25. jun 2009 ;O) ja og smide et mega anlæg i så selv et diskotek vil blive misundeligt
    god ide hvis det ikke lige var for at det normalt er en stationcar ;O)


  • #14   25. jun 2009 ;O) tja har aldrig overvejet hvilke af de to der er den kønneste da jeg aldrig ville vælge en stw

  • #15   25. jun 2009 F-S: kadett kan f.eks fåes som 3D stc. smiley

  • #16   25. jun 2009 Dan det nok fordi min bank ikke er så hjerne døde som din og låne mig penge til dagan en gammel honda som din!

    det var da det latterligste jeg længe har hørt.


  • #17   25. jun 2009 nu har min bank ikke lånt mig til min bil den er købt kontant
    jeg kan ikke forstå hvad min honda har med det at gøre
    jeg snakker jo ikke om at alle skal købe en honda nsx ;O) jeg mener at hvis man tager en en bil og har en pose penge man vil style den med
    så bør man da tage den bedste model af den bil man ønsker hvilket vil helt sikkert være den 2 dørs model som sikkert ikke koster mere eller kun lidt mere
    så vil man helt sikkert komme ud med en federe bil
    fordi man fra start har valgt den korekte model som allerede fra starten var federe


  • #18   25. jun 2009 Kan ikke se hvorfor den 2-dørs er den man ønsker mest. Vil da hellere have en Passat CC end end Golf med 3 døre

  • #19   26. jun 2009 nu snakker jeg ikke om hvad bil folk skal vælge for det er en smags sag det kan man ikke rigtig diskutere og det er jo også et spørgsmål om hvad folk har råd til
    jeg snakker om at hvis du syntes at en bmw er den bil du gerne vil have så lad være med at vælge en 4 dørs sedan tag en 2 dørs cupe for allerede som standart er den 2 dørs federe end den 4 dørs
    af den simple grund at det ikke er muligt design mæssigt,da man skal tage højde for de 2 exdra døre
    prøv at se om du kan finde en bil der er federe som 4 dørs end som 2 dørs hvis du kan finde en ;O)så vil jeg gerne se den for jeg har aldrig set det


Kommentér på:
styling af en 4 dørs

Annonce