{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  G-Maxx Gevind undervogn..
  • #1   1. jul 2009 Har min fætter og jeg har gode erfaringer med deres undervogns sæt med fjedre og dæmpere, og go service

  • #2   1. jul 2009 For har nemlig tænk mig at købe et sæ,t men fik at vide af en ven at sættet ikke kan justere hårdhed.. Har det enlig nogen betydning ?

  • #3   1. jul 2009 Er rigtig glad for min, den er dejlig hård, den var nem at montere.. man kan ikke justere andet end højden, men det passer mig fint.. så jeg kan klart anbefale den. Men den er hård

  • fedeberg h
    fedeberg h Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 2 Emner: 1 Svar: 10
    #4   1. jul 2009 Køb en Ta-Technix, de er meget meget bedre, og har stadig en smule komfort i stedet for det stenhårde møg...

    jeg fandt min billigst på www.votech.dk


  • #5   1. jul 2009 g-max er en ganske fin undervogn...

  • #6   1. jul 2009 ikk noget jeg skal have igen så kunne du lige så godt køre rundt med 4 jernrør istedet for, find en lidt dyre der kan justeres i hårdhed

  • Hansen G
    Hansen G Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Svar: 200
    #7   2. jul 2009 Hallo Vogel Tuning ( Fedeberg H ) du er da fuld af løgn !!
    Du skriver at den er produceret i Tyskland jeg kan oplyse at den altid er blevet produceret
    i KINA !! nøjagtig på samme fabrik som G-Maxx bliver lavet så hvordan kan den være så
    meget bedre for øvrigt er G-Maxx monteret med vest Europæiske støddæmpere
    Dette er virkelig et indlæg for eget vindings skyl og fuldstændig løgnagtigt !!

    Er du for øvrigt sikker på at det ikke er G-Maxx der leverer den?


Kommentér på:
G-Maxx Gevind undervogn..

Annonce