{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Hvor købes OZ fælge? {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan købe disse OZ fælge billigere?

http://www.keratech.dk/product.asp?product=1030

Er der også nogen som ved hvor store de må være for at passe org. på min Daihatsu Charade

Jeg havde forstillet mig at købe dem i 15" og smide 185/55-15 dæk på. men hvilke brede skal fælgen så være?

Hvad skal indpresningen være (ET) og hul afstand osv?
Fælg butikkerne er på bar bund med lige denne bil, så lidt erfaring kunne være godt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor købes OZ fælge?
  • #1   14. jul 2009 Tror ik du finder dem billigere end ved keratech.dk
    DAIHATSU Charade G100/G101/G200/G2 87-99 4x100 ET45

• #2   14. jul 2009 Ok, tak.
    Jeg vil også gerne have de sidder så langt ude langs skærmkanten som muligt.

Men jeg tror det bliver et problem med de bagerste.

• #3   20. jul 2009 hey .. jeg har 185/45-15 på charade ..
    fælge er akuma firefox .. 6.5" bredde og ET er 40... håber at du kan bruge det .. hvor hvis jeg kigger ..så tror jeg godt at der kan være plads til 185/55-15 på den

• #4   20. jul 2009 Ok, tak Jesper,

Ja problemet er jo på de bagerste fælge da skærmkanten her gr lige hen og ikke runder.
    Jeg ville nødig skære i min bil for at få plads til dem.

Men hvis dine blot har en lavere profil så kan 55 profilen som svare til de org. også være der. det er kun breden som jeg tænker ikke går.

Jeg har dog en ven som også køre med 15" med 185 han har vist heller ikke problemer med dem og hans er endog sænket.

• #5   20. jul 2009 jamen hvis du kigger på min ..så har jeg hellere ikke kanter ....

men jeg er sikker på hvis du holder dig til 6.5" .. så ville du ik få problemer ..med den bagerste kant.. og hvis fælge er ET4... og min er sænket 35mm med HR fjerdere ..

Kommentér på:
Hvor købes OZ fælge?

Annonce