{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.354 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

Sænkning mazda 6 {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Jeg har set en del Mazda 6'ere herinde der er blevet sænket.. Har også sænket min nu med et H&R 35/35 mm sæt! Har i problemer med xenon regulering og at krængnings stabilisatoren sidder i "spænd"? formentlig fordi "kødbene" er for korte efter sænkning og dermed får stabilisatoren til at stå som en bue under bilen og få noget xenon føler værk foran til at gå i bund.

Håer det er forståeligt og at nogen kan hjælpe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning mazda 6
  • #1   3. sep 2009 Har ikke oplevet det med 6'eren, men har selv haft problemer med H&R fjedre på min egen Mazda 5 og har haft en kunde med den sidste 626 model hvor han havde noget der minder om dit problem... forstår det dog ikke, H&R plejer jo at være godt, men de andre har været skiftet til KAW og problemet var løst... dunno why though :o/

• Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4
    #2   3. sep 2009 Har haft KAW på den før og der var der ikk rigtigt noget prob.. Jeg oplever heller ingen problemer nu, men en mekaniker nævnte det for mig.. Sidder der xenon følere foran på sådan en bil? og undre mig også over at når der er Tüv godkendelse på fjedrene at det så skulle give nogen problemer.. smiley Lyset lyser ikke for højt eller noget - er bare lidt bekymret for om der kan ske noget hvis den stabilisator står i spænd og om de xenon følere bliver ødelagt hvis der overhovedet sidder sådan nogen foran

Kommentér på:
Sænkning mazda 6

Annonce