{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.733 visninger | Oprettet:

Skyline lygter til passat {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg har hørt / set nogen passater (3c) der kørte rundt med "skyline" look i baglygterne dvs at begge runde lygter lyser hele tiden. Er der nogen der kender noget til:
Hvem kan lave det ?
Er det lovligt ?
Evt pris osv ??

http://media.photobucket.com/image/passat%20skyline%20tail/bcsotfo/SkylineLights006.jpg

Troels

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skyline lygter til passat
  • #2   7. sep 2009 Nej tror jeg ikke... er ret sikker på det er de originale passat lygter der lyser men kunne da være man skulle undersøge det smiley

• #3   7. sep 2009 Selvfølgelig kan det laves, det er et spørgsmål om at ændre lidt på ledningerne til baglygterne, så de pærer der oplyser ringene vil lyse hele tiden. Derudover skal der nok også ændres på soklerne hvis bremselyset skal skiftes fra at have en pære for sig selv, til at være i en "dobbelt" pære.

Nu er noget af det så også dioder, så det kan besværliggøre det, men jeg tror ikke det er det største projekt.

Jeg kunne ikke forestille mig det er ulovligt, hvis du sørger for at der stadig er de lygter der skal være (lys, bremselys, tågelygte, baklygte, blinklys)... jeg mener endda ikke det er lovpligtigt med tågelygte og baklygte ... Men det skal sikkert være der hvis bilen er godkendt med det.

Men hvis du bare ændrer det, så tror jeg ikke der sker noget ved det.

• #4   7. sep 2009 ja det kan da lavet uden de store problemer..

• #5   7. sep 2009 ved i evt hvem der kan lave det og hvor lang tid det tager ?? og hvad det koster ??

• #6   7. sep 2009 Det burde enhver med lidt forstand på elektronik kunne lave, eller din lokale mekaniker. Noget andet er om de vil...

Det er svært lige at sige hvor lang tid det tager, det er kommer an på hvor meget personen ved om baglygterne, for ellers skal man nok lige måle ud hvordan og hvorledes det hænger sammen, og så igang med loddekolben.

Prisen er vel udregnet på timebasis...

• #7   7. sep 2009 perfekt smiley tusind tak for hjælpen smiley

Troels

• #8   7. sep 2009 Det må da være Can-Bus system som sidder på de Passat´er... Er det så ikke bare at sætte testeren på og fortælle at de baglygter skal være tændt..

Can-Bus bruger jo kun pære med én tråd.. mens systemet selv styre spændningen så der kan laves bremselys osv....

• #9   7. sep 2009 Hummelshøj * : Helt korrekt, men spørg på http://www.vagcars.dk/phpbb/index.php de ved det, og der er sikkert også en der vil hjælpe dig :o)

VH Anton

Kommentér på:
Skyline lygter til passat

Annonce