{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen fælge
  • #1   18. nov 2009 1. de er fra thansen
    2 lakken krakkelere på ingen tid.
    3 blir let skæve


  • #2   18. nov 2009 jeg har kørt med thansen fælge i to år nu. Og de er hverken blevet skæve eller krakkeleret. Hvis man kigger på hvilke mærker de forhandler er en del af dem faktisk ganske gode kvalitetsfælge. De sælger dem bare billigere end andre steder. Dog er nogen af deres mærker ret ukendte.

  • #3   18. nov 2009 Det kommer an på hvor mange penge du ofre på fælgene, det er klart at hvis du køber fælg til 3500.- kan du ikke forvente den samme kvalitet som et sæt fælg til 10.000.-

    Thansen sælger noget i begge ender af skalaen, men du kan evt. købe Borbet hos dem, og den Borbet fælg er sq en Borbet fælg uanset hvem der har solgt den smiley


  • #4   18. nov 2009 Mine forældre købte et sæt derude til en 4000 mønter og to af dem var så skæve at de måtte ha nogle nye:/

  • #6   18. nov 2009 man kan altid være uheldig med køb af ting og sager, fælge fra hansen kan da være lige så goe som andre steder..

  • #7   18. nov 2009 Jeg kører på thansen fælge, og har da ingen problemer smiley

  • #8   18. nov 2009 Et fælg der bliver skæv, syntes jeg lyder lidt underligt, hvis man ikke selv er skyld i det..
    Før i tiden blev alufælge ikke malet, og derfor kørte man ikke med alu om vinteren da det ødelagde fælgene ret hurtigt..
    Ellers handler det om vedligeholdelse...

    Mange paneler ruster på biler pga. stenslag, og så mener man at det der har den største og tætteste kontakt med kørebanen skulle være bedre stillet...
    Men jeg er at den opfattelse at skæve fælge får man kun af hvad og hvor man køre henne, kantsten og deslige, jeg har kun set skæve fælge når de har været inde i et trafikuheld og er blevet ramt direkte, ellers er der de øvrige "skæve" fælge, som opstår ved hersederet kørsel i sving, over kantsten eller ind/udkørsler.
    Eksempel.: Et sted i Kolding er der i bredgade asfalt som så går over i brosten, der komme folk kørende og bremser helt ned når de rammer brostenene og når de er på ren brosten så får bilen ofte fuld skrald ovre aller brostenene....
    Jeg syntes det er åndsvagt, men mange unge mennesker kan ikke se problemet...
    Men fakta er at jeg tror ikke på den med skæve fælge uden grund, og slet ikke når T-Hansen jo også har et ansvar for de produkter de sælger, det kunne j knuse dem hvis de får et erstatningsansvar for hver gang nogle får er skævt fælg eller det evt. ender med en ulykke pga. dårlige fælge....;-))


  • #9   18. nov 2009 De er vel ikke dårligere end så mange andre. prisen følger jo med kvaliteten

  • #10   18. nov 2009 De er som dem de sælger alle andre steder, bare billigere.
    Grunden til at de skriver "egnet til vinterbrug" er at de også har fælge med blanke kanter osv. De er ikke egnede til vinterbrug og folk er ikke gode nok til at rengøre dem.
    Der udover er lakken på fælgene salt testede, hvilket vil sige at de er blevet påført salt i en maskine, for at teste om lakken koger op eller lignende...

    /Dennis


  • #11   18. nov 2009 kiggede på black strike fælgene..
    http://www.thansen.dk/products.asp?c=3171954828&n=-1426718415


  • #12   18. nov 2009 du kan resikere at fælgen knækker når du køre. fordi det er lavet af rigtig dårligt alu. hvorfor ikke købe nogle af kvalitet. euromaster køre fx tilbud på fælge med dæk til næsten samme pris som tsvansen køre med.

  • #13   18. nov 2009 Sjovt nok at de sælger kvalitets fælge af mærkevarer derhenne... Såsom Borbet og Momo...?

  • #14   18. nov 2009 Fordi jeg kan få rabat .. så ville høre om det var lort.

  • #15   18. nov 2009 der er da intet i vejen med deres fælge, det er bare en myte smiley

  • #16   18. nov 2009 meld dig ind i http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=42239118329&ref=ts

    og så kan du få gode priser på fede alu især nu her når der skal sælges ud inden de nye kommer hjem


  • #17   18. nov 2009 ´Thansen sælger bla. lenzo som mange andre firmaer også sælger?

  • #18   18. nov 2009 Du kan roligt købe fælge ved thansen
    Jeg har selv haft fælge fra thansen og har flere kammerater der også har og det eneste der er galt er at klarlakken kan være meget tynd så den ikke beskytter så godt
    og fælgene skal jo være godkendte for at de må sælge dem....

    men alle kan jo være uheldige tror alle der sælger fælge har fået noget der ikke var fejl i

    kender ingen der har været utilfredse med deres fælge...

    og det fleste der sviner thansen fælgene til er stortset altid folk der aldrig har haft fælge der fra som bare lukker lort ud.......


  • #19   18. nov 2009 de er runde, og der kommer dæk med? Hvad er der at klage over?

  • #20   18. nov 2009 Jeg køber dem i thansen. ellers tak for kommentarene.
    kunne heller ikke se hvorfor de skulle være så dårlige i Thansen,


  • #21   18. nov 2009 Det er sjovt at keskin fælge kan blive grimme om vinteren, helt uden nogen sviner dem til smiley

    Og køb en fælge hos thansen der er godkendt til vinter, så er de lakeret over det hele, så ingen problemer der


Kommentér på:
Thansen fælge

Annonce