{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

M3 sidespejle til Polo 6N {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
Bær over med mig hvis spørgsmålet er "lige til".
Jeg har tænkt på at købe nogle M3 sidespejle, men det skal ikke være elektrisk justerbare da det understøtter bilen ikke.
De spejle jeg har kigget på står der ved næsten alle forhandlere "manuel justering". Hvad vil det helt præcist sige ? betyder det at man fysisk selv justere på spejlet udefra eller det indvendig justering ?

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  M3 sidespejle til Polo 6N
  • #1   18. nov 2009 At du selv skal justere på selve spejlet og NEJ der er ikke noget inde i bilen du kan justere på når det er de der "m3" spejle

• #2   19. nov 2009 Wannabe folk!

• #3   19. nov 2009 Sonny* - tak for svaret, det var også hvad jeg formodede, men ville være sikker inden jeg gjorde noget.

S_T - narh det gælder også for alle mulige andre sidespejle når der bare står manuel justering, det gjaldt ikke kun lige M3 spejlene smiley

• #4   19. nov 2009 hvorfor sætte bmw spejle på din bil??? er du fjov over at køre rundt i den??? syntes personlig det er at ødelægge det at sætte m3 spejle på andet en bmw.

• #5   19. nov 2009 Folkens ro på :).

1) Nej jeg havde intet imod min bil som den var.
    2) Siden det er min bil, så vil jeg gerne have noget som jeg synes om, og jeg kan lide. Dvs give bilen et personligt look. Det er mig der skal se på den 24/7 - ikke andre.
    3) Nej jeg er ikke ude efter noget BMW fims, BMW som bil siger mig absolut intet - det er kun hvis vi snakker flymotor og FW-190 jeg interesserer mig for Bayerische Flugzeugwerke AG (1916–1922) / BMW.
    Bilfabrikanter kopiere fra hinanden med arme og ben alligevel hvad angår optikken.
    4) Om det skal være M3 spejle eller ej ved jeg ikke men det er også fløjtende irrelevant, da det skal være nogen jeg kan li' !.
    5) Det er som med casemodding - man skal vælge det man selv synes om, da det jo er een selv der står med det i sidste ende. Så hvad andre mener om "slut produktet" er deres egen sag. Men det er ikke ensbetydende med at man ikke er lydhør overfor forslag.

• André M
    André M Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 6
    #6   22. jun 2011 man kan sku da få m3 til andet end bmw halvhjerner

Kommentér på:
M3 sidespejle til Polo 6N

Annonce