Skader på Stylet biler via forsikring {{forumTopicSubject}}
Forsikringsskader på stylet biler !
Syntes lige jeg vil lave dette indlæg til info til folk der måske ikke var klar over det
Vi har i den sidste tid fået en del biler ind med skader på deres stylingsbiler og deres forsikring stiller sig lidt på bagben men betaling af deres biler/skader
Til alle jer der har en bil i har brugt mange penge på a style HUSK nu og tegne extra forsikring på jeres bil
og kik i betingelser hvad de dækker
1. fejl er tit at forsikringerne KUN ERSTATTER dele til orginal hvis man ikke har forsikkeret extra udstyr eller ombygninger
gælder også tit fælge og kofangere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. fejl er at har man bygget bil om med lygter og hjelm og kofanger og får en skade er forsikringerne kun forpliktet til at betale pris til orginal hjelm + lygter og kofanger Hvis der ikker er extra dækning/forsikring
dette gør også at mange biler dør når de gøres op
dette kan undgåes hvis man har extra forsikring da dette beløb lægges oven i bilens værdi
3 ting er også at forsikringsselskab tit siger at man skal bruge et bestemt værksted
Men husk DU KAN ALTID SELV VÆLGE hvor du vil ha lavet bil
og er man i falk Skal de bringe bil til det værksted man vil ha det på
4 ting folk ikke måske ved at har man en skade på en bil og ønsker anden kofanger eller andre ting
kan man frit bruge penge til andre dele og evnt kun betale extrabeløb selv hvis man vil ha en dyre ting
ingen krav at man skal montere den samme del igen
dette har mange hjulpet vores kunder til at få en ny front mod meget lille betaling hvis de har haft en skade på en ikke stylet bil
5 fejl er så til gengæld at folk ikke kan få lavet bil som før uden at betale værkstederne penge hvis kun forsikring dækker noget af det
6. fejl er tit alarm hvis der står i betingelser at man skal ha 3 vejs startspære montret !!!
skal man læse det med småt der står nemlig at det skal være monteret af en aut. montør/forhandler
og har man fået en kami til det får man ikke en krone hvis bil bliver stjålet
Sikkert mange der ved disse ting men kan se mange bliver overrasket når de får skader og trode at deres bil var dækket
og den så ikke er selv om de har ringet og sagt de har ændringer på der bil og forsikring bare siger ha billeder af det så er det ok
Siger ikke alle forsikringer ikke er til at stole på !!!!!
kun vær nu sikker på du er dækket og kend dine rettigheder !!! kan gi dig fordele tit
God Weekend til alle
sep 2005
Følger: 253 Følgere: 255 Biler: 13 Emner: 302 Svar: 6.315
Informerer altid kunder medsærlige ønsker om at de skal informere forsikringen..
nov 2007
Følger: 35 Følgere: 43 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 3.102
kendte dog til nogle af dem. men fedt at du siger det her.. forstsæt det gode arbejde!!
apr 2006
Følger: 263 Følgere: 335 Biler: 2 Emner: 52 Svar: 2.053
og de ved sku godt hvad de vil ha i premie hvis man er under 25 + har stor motor + gejl
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 8 Emner: 76 Svar: 724
Fint indlæg.
Jeg har selv haft en del problemer med at få dækket et par s.... angeleyes lygter.
Men jeg slap billigt da jeg stillede mig på bagbenene overfor topdanmark,som indvilligede i at erstatte stylinglygterne.
Men det tog ca 3 uger at få det igennem.
apr 2003
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 46 Svar: 664
Så jeg fik ikke det som bilen var værd!
apr 2006
dec 2006
Følger: 126 Følgere: 226 Biler: 17 Emner: 56 Svar: 1.167
apr 2006
men kan kun sige havde en altea vi har lavet som er i mine fotoalbums
den fik en bil i røven og fik en skade til 105.000 og ville være død på det
og manden har brugt rigtig mange penge på at lave den + tid
han havde 57000 i extra forsikring og det rede denne bil fra at død
ved ikke hvad han gir om året for det men var den død havde han miste x 100000 kr og det kan man få en god sikring for
+ kender en bora vi hjalp med den kørte i en uge og der tapte kunden også over 100000 på den
apr 2003
apr 2006
apr 2003
jul 2008
Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 157 Svar: 6.410
Men husk DU KAN ALTID SELV VÆLGE hvor du vil ha lavet bil
dette er ikke helt rigtigt, da der er nogle forsikringer som er "budget" kaskoforsikringer hvor du betaler mindre men samtidig er du forpligtet til at bilen bliver lavet på forsikringsselskabets værksteder samt der ofte bliver brugt brugte dele til at lave din bil med.
apr 2006
Skader på Stylet biler via forsikring