{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning til forskel?
  • #1   20. dec 2009 Ved ikke om jeg har formulret mig ordenligt..

Men det spørgsmålet går ud på er om der er forskel på tommerne fra en 12v til en 24v?

Mener at Onetwopipe snakked lidt om at det ikke betyder det ville, men ville bare høre hvad folks mening og erfaringer er med det hvis i har prøvet det.

Grund til mit spørgsmål er at jeg har købt en 3000gt motor som passer lige i med moderniseringer og nyt ledningsnet. Kan kun finde et udstødnings kit til en 3000gt med turbo og ved man kan få dem uden turbo da min nye motor er fra en non torbo. Men der er lavet et udstødnings kit. til en 12 non turbo så spørgsmålet er om jeg kan bruge det kit??

Kan kun forstille mig der skulle være tommer til forskel da manifold afstanden er den samme som på en 24v.

Håber på lidt hjælp trods det er et teknisk spørgsmål..

• #2   20. dec 2009 brude ikke være forskel på størelsen af rørene, men der jo forskel på manifolden...

• #3   20. dec 2009 Manifolden?

Det var nok det eneste jeg regned med var ens, men der kan man jo bare se.

Har fået specielt lavet min udstødning fra kat. og bagud til den nye motor.
    Har set man kan få et forrør+ banan til en 24v. turbo, måske jeg kan få dem til at tilpasse et stykke rør istedet for en turbo så keh kan bruge det kit?

Det dyreste er at få dem til at bygget et helt kit, men må jo så være løsningen hvis min ide med et turbo kit. ikke virker.

Tak fordi du svared.

Håber stadig på flere forslag smiley

• #4   20. dec 2009 nu tænker jeg mig så heller ikke helt om, for det er lidt forskelligt, nogen motor blokke er der 2 udgang på hver cyl, sammles de 2 udgange før de kommer til manifolden,

men det er jo let at se smiley

• #5   20. dec 2009 Der er 3 udgange på på hverside af motoren. så de bliver samlet inden de går ud af motoren.

• #6   20. dec 2009 Den med 24V har nu kun 205 hk standard

• #7   20. dec 2009 Ja det rigtigt, men det er en anden motor smiley

• #8   20. dec 2009 det en motor fra en 3000gt.

Ja det kræver en ombygning, men der bliver fedt,,

• #9   20. dec 2009 hvis det er 3000GT motoren ville jeg smide 205 hk udstødning på og fjerne dem mellemste potte i begge sider. Det burde give det sidste. Hvis du bruger 170 hk modellens vil du få for meget modtryk og miste effekt. smiley

Nu snakker jeg manifold, for mener ikke 12V og 24V deler manifold. Ud over det kan du ikke bruge turbomanifolden til noget. Så hold fast i 24V manifolderne og så få sat noget 400 cellers kat på og 2½" rør ned til fra forrøret så virker det helt sikkert

Kommentér på:
Udstødning til forskel?

Annonce