{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Rat look til min G2 {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Jeg går og leger lidt med tanken om at bygge min G2 om til lidt semi rat look med:

* Rævehale i antenne
* Diverse klister mærker
* Den er godt sænket så den er i vinkel
* Rund gul lygte til forkofanger
* Malteser kors (stave plade ønskes) til baglygten

Nogen der ved hvor jeg får de stumper henne samt andre ting en RAT skal indeholde. .Rust kommer der nok ikke noget af smiley

TAK

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rat look til min G2
  • #1   11. feb 2010 Org Rat look er en bil der kun er grundet og derefter har fået overfladerust intet andet..

• #2   11. feb 2010 Det er fra gamle hot-rods, Rat look stammer fra.. så ved ikke lige hvad man skal kalde det når folk lader deres golf og div ruste og sætter gule lygter på osv??

• #3   12. feb 2010 Ved godt det stammer fra nogle junkier some where, men stadig er VW da meget godt med på rat senen

• #4   12. feb 2010 nej, for det folk herhjemme kalder rat, er langt fra den scene... Det rat folk kører herhjemme er noget en eller anden har misforstået og prøvet at gøre efter på sin bil, også er det endt op i en omkørende antikvitets forretning..

Nu skriver du ræve hale i antennen.. øhhmm på en golf?? det med en ræve hale i antennen stammer fra filmen Manta manta, og mig bekendt er det en opel.. så fy fy ingen ræve hale på g2..

• #5   12. feb 2010 så fy fy ingen ræve hale på g2.. Min bare røv, ved du hvor man køber de ting henne eller ej ?

Jeg syntes det rat folk gør ved VW her hjemmer er fedt, og det overvejer at gøre ved min egen derfor spørgsmålene ovenfor.

• #6   12. feb 2010 hele skidtet kan købes billigt på ebay.de.. der handler alle.. men stadig fy fy ingen ræve hale på g2.. hører kun til en opel...

Kommentér på:
Rat look til min G2

Annonce