{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  malet fælge
  • #1   6. mar 2010 Fik pulverlakeret dem på min saxo for 2000. Det med glæsning og spartling af evt kant risser og det hele smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   6. mar 2010 Fik osse tilbud på mine 17" og det lød osse på de 2000kr med moms.. Og det var osse hele pakken, med glasblæsning, evt spartling og så en pulverlakering..

• #3   6. mar 2010 okay, fedt nok. Hvor henne fik i gjort det?
    og tak for hjælpen;)

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#4   6. mar 2010 MENER mit tilbud kom fra Næstved overfladebehandler ( Eller deromkring)
    Men gå ind på www.dgs.dk og søg efter overfladebehandling i dit område, så vil du sikkert kunne finde nogen der kan gøre det til ordenlige penge

• #5   6. mar 2010 hårby industrilakering smiley
    Eller mit var i bytte for noget arbejde jeg havde lavet for en kammerat
    Men ved prisen ligger omkring de 2000 for 4 fælge

• #6   6. mar 2010 Bor forresten i Slagelse på vestsjælland

Så hvis der er nogle der kender et sted ikke langt herfra ville det være perfekt;)

• #7   6. mar 2010 Ja der er sgu lige et stykke til Hårby derfra smiley

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#8   6. mar 2010 http://www.aj-coating.dk/
    Prøv at skriv til dem smiley
    Næstved er jo ok tæt på smiley
    Kan sagtens være der er en eller flere i Slagelse, men kan ik komme i tanke om nogen, kun alm autolakering, som ikke er helt lige så holdbart i længden, pga stenslag og andet lort smiley

• #9   6. mar 2010 Mads - Ja der er et stykke vej, hehe;) Glemte jo lige at skrive hvor jeg kom fra... men tak alligevel:)

Christiansen - tak for det, tror du har ret i at pulverlakering er bedre. Prisen er jo heller ikke meget anderledes, tværtimod så ved de der autolakere godt hvad de skal ha for det;)

• Bjerggaards
    Online Tilmeldt:
    apr 2006

#10   6. mar 2010 Satme ja om en vognmaler ved hva det skal koste smiley Faldt sq bagover sidst jeg var inde hos en, og skulle ha lakeret bagskærme og motorhjelm og mener egenligt ik det var mere.. 9500kr med moms!
    Der blev takket nej, og lavede det hele derhjemme istedet smiley haha

• #11   7. mar 2010 Haha, forstår jeg satme godt:D
    Og hvis det ydermere holder bedre med en pulverlakering på alufælge, så kan jeg godt bruge lidt tid på at lede efter nogle:)

• #12   9. mar 2010 lige for at piontere, så ved autolakere godt hvad de skal have pga, det ved hvor meget forarbejde der er i at lave en bagskærm (som eks) afdækning, spartel slibning grunder, fylder slibning, basefarve, klarlak, og til sidst polering (i grove træk).

man kan nemt få mange forskellige priser hos forskellige, autolakere. men det bunder jo så i hvilke materialer de bruger.

as u knoow. folk tror bare det er at pisse en bil over med maling, men tænker ikke over prosecen, måske kender de den ikke (ingen grund til brok) og el forbrug, for at starte sådan et svin til en malerkabine op, det er dyrt.

• #13   10. mar 2010 Hej Dennis
    Jeg er godt klar over at der er meget arbejde i at male en bil, det har du self ret i. Men for en fælg der sågar allerede er glasblæst, der kan jeg ikke se det.
    At jeg kan finde priser på lidt over det dobbelte hos diverse autolakerer, i forhold til fælgsmede eller hvad de hedder. Det syntes jeg er i overkanten.

Nu er det måske også fordi at jeg ikke behøver en fælg der er 110% perfekt, den bliver hurtigt beskidt og bliver udsadt for meget.

But I get your point

• #14   24. apr 2010 . NH3 & Coating A/S| www.nh3.dkstd
    75 55 70 66

Staushedevejen 24
    6621 Gesten

Kommentér på:
malet fælge

Annonce