{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R32 rat (Montering)
  • #1   9. mar 2010 du tager da bare den gamle af og på med R32

  • #2   9. mar 2010 Hey mester smiley
    Du tager et af kablerne af batteriet, venter derefter 30min. Så kondensatorne til airbagen bliver helt afladt smiley

    Derefter tager du en flad skruetrækker. forholdsvis lang. (mellem størrelse)
    Du klikker så de 2 tapper til siderne bag på rattet. Du kan se 2 huller. bag på rattet når du drejer det. Der skal du have skruetrækkeren ind. Får at løsne dem smiley Du skal nok holde lidt i airbagen så de ikke sætter sig fast igen.

    Derefter tager du airbagen ud. Tager det gule stik til arbagen af.

    Nu løsner du tox'en der holder rattet fast. Mener det er en 8'er eller en 10'er.

    Derefter sætter du det helle sammen igen. Med det nye R32 rat selvfølgelig (Kreds) smiley

    Du klikker bare airbagen i rattet ved at skubbe den på plads. Venter 5 min. Sætter strøm til. Og så er du kørende smiley


  • #3   9. mar 2010 Rend ned til autoriserede værksted.. De kan montere det på 5 min, ikke besværet værd.. Jeg fik mit læderrat monteret for 100kr i kaffekassen smiley

  • #4   9. mar 2010 Hey Phillip..

    Tusind tak for den fine guide..


  • #5   9. mar 2010 Henrik T T smiley Det var så lidt mester, skulle det være en anden gang smiley
    Godt at høre at du har fået fat i rattet. Det skal nok blive fedt. Elsker i hvert fald, at køre med mit smiley


  • #6   9. mar 2010 Ja fandt et på ebay.. Virkeligt et lækkert rat at holde ved.
    Lyder til det forholdsvis nemt at skifte sådan et rat
    Hvordan sikre man sig at rattet blir sat "lige" på som det gamle


  • #7   9. mar 2010 Okay, det lyder da bare super smiley
    Jamen da jeg satte mit på sørgede jeg bare for at hjulene stod helt lige. så trak jeg det gamle af og satte det nye på præcis samme sted som det andet sad. og det sad perfekt i første forsøg smiley


  • #8   9. mar 2010 Oki.. Må jeg prøve.. Troede bare det ku være svær at ramme præcis med så fin tænder der er på rattet.. Noget specielt du gjorde for at være sikker på hjulene stod helt lige?

  • #9   9. mar 2010 ja jeg tog lige en tommestok og lagde den over det ene for dæk op mod forskærmen, så jeg var helt sikker smiley Men ellers var det bare lidt på øjemål. Tror jeg var heldig, at få det til at passe i første forsøg smiley

Kommentér på:
R32 rat (Montering)

Annonce