{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

neon under bilen :) ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Er der nogen, der har erfaring med, at sætte neonrør under bilen ?

Jeg har lige været ude ved t-svansen og købe 4 neonsvin i en pakke til 599,-

Men lige umiddelbart kan jeg kun få de to små på.. en foran og en bagved..

Men, hvordan skal jeg sætte de lange på, på langs under bilen ? Nogen der har prøvet det ?

her er pakken: www.thansen.dk/product.asp?c=3604488873&n=1199147590&pn=1227380700

Kristian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  neon under bilen :) ?
  • #1   19. mar 2010 hvorfor fanden er der nogle som vil have sådan noget thansen pis på ? ..

• #2   19. mar 2010 bare et par selvskærende skruer op i panelet.. gi det evt lidt fedt eller lign bagefter

• #3   19. mar 2010 fordi vi ikke alle er lige rige?
    jeg har ikke 1000kr pr. rør.

• #4   19. mar 2010 nicolai K - GSX !

Har jeg også overvejet men det skulle helst ikke begynde at ruste ? er det noget du har prøvet kræfter med ?

• #5   19. mar 2010 Kristian S

Tror at han mener hvorfor du ovehovedet gider at køre rundt med neon... Lidt pinligt hvis man møder nogen man kender jo... smiley

• #6   19. mar 2010 Nicolai K

Det står da på side 1 at man aldrig skal gøre.... Svejs hellere et par små beslag i bunden af bilen, som der så kan sættes skruer i...

• #7   19. mar 2010 gjorde det på en kammerats g2... men bor for og gi hullet en gang sprøjtefedt, og så i med skruen. ellers sæt evt sideskørter på og set neonet fast deri

• #8   19. mar 2010 Brug evt strips, hvis du ikke vil bore - Der er ikke andet for, end ned under bilen og se om der ikke er nogle steder du kan sætte det fast..

• #9   19. mar 2010 Bare husk at mal og rustbeskyt svejsning og beslag... smiley

• #10   19. mar 2010 Nicolai K

Hvis der bare er den mindste utæthed ind til panelet, så vil der sprøjte vand der ind i tidens løb. Og så lige pludselig begynder panelet at ruste op indefra, så man ikke kan se det før det er gennemtærret... Købte en golf hvor sideskørterne var monteret sådan... ;(

• #11   19. mar 2010 For det første hvorfor neon og ikke dioder de koster stort set det samme men holder meget bedre de virker selvom der er hul i røret og der kommer vand i dem.
    En anden ting brug strips men ikke nogle billige nogen det skal være nogle der holder og hvorfor må folk ikke få undervogns lys hvis de vil det skal de da have lov til det har det selv eller det vil sige de kommer snart på igen

• #12   19. mar 2010 Der er da heller ingen der forbyder jer det.... Vi prøver bare at sige, at det nærmest kun er jer selv der synes det er fedt.... De fleste andre prøver bare at holde masken når i kommer kørende, tro mig... Og vi kan godt lave en afstemning hvis du ikke tro på det.... Men hver sin smag, så held og lykke med det... smiley

• #13   19. mar 2010 jim J

det kan da godt være ham er 18

men vi kan jo ikke alle være som dig som får penge af mor og far eller lånt så mange penge af en rocker så du aldrig kan få råd til andet end din bil smiley

• #14   19. mar 2010 haha tag dog en joke !

selvfølgelig er det en smagssag om man kan lide, det ser da sikkert os fedt ud på en fed superbil.. men der er bare nogle drenge der skal overgejle deres små biler, med alt mulig fra thansen, det ligner lort. og ja folk står og griner af de biler der kommer kørende som har en 1.2 motor som larmer mere end en supra med 800hk

det er fint nok at have hver sin mening. men bland dig uden om min økonomi - har sjovt nok ingen gæld i banken, og er selvstændig med 3 forskellige erhverv - så jeg tjener fint med penge selv.. smiley

• #15   20. mar 2010 Jim J

Det er bare nemt nok side at gøre andre til grim her inde ikke??

vist man vil have store onde alu med bling bling i på en Fiat uno, så gør man da det vist man syntes det ser fedt ud

• #16   20. mar 2010 endnu et perfekt eksempel på at folk ikke bare kan svare på indlæg, men også skal komme med deres ligegyldige meninger.. og hvad skal det til for? Gør da nok ikke vedkommende der opretter indlægget mere lykkelig at folk sviner ham til, pga han har en anden smag end mange andre..

• #17   21. mar 2010 nice B

• #18   24. jul 2010 Kristian

Smid lys under slæden hvis du vil det og skid på hva de andre sys. Men det er bare min holdning.
    Jeg er 26 og sys stadig det ser blæ'r ud med lys under slæden, det skal bare se ordentligt ud.. hehe.

Og til jer andre P*khoveder, hjælp manden i stedet for at kritisere eller kritisere og så hjælp ham alligevel, det er hans bil og hans valg.
    Almen respekt skal man åbenbart lede længe efter nu om dage.. tsk tsk..

Kommentér på:
neon under bilen :) ?

Annonce