{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.887 visninger | Oprettet:

Ny-pro-monteret solfilm bobler???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

På trods at utallige indlæg om solfilm vælger jeg at skrive et nyt. Jeg har haft bilen hos en "solfilm's montør" i dag, og måtte af med en pæn sum penge.. MEN, da jeg kommer hjem ser jeg fandeme en aflang bobbel langs listen ved den ene siderude. Hvordan får man filmen på plads igen? Og der er IKKE kørt med ruden!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny-pro-monteret solfilm bobler????
  • #1   20. okt 2005 AFSTED der hvor du har fået det lavet og KLAG A.S.A.P!!! kan kun gå for langsomt..

    Mvh. Larx / www.Larx.dk


  • #2   20. okt 2005 kør ud til ham igen. men du kan oss forsigtig med en gummispartel glatte den ud selv.
    hva måtte du slippe for det??? mvh olsen


  • #3   20. okt 2005 Man kan dog godt se at filmen er noget fugtig på bagsiden... Jeg har forsøgt at få fat i montøren, men nu tager vedkommende ikke telefonen. typisk..

  • #4   20. okt 2005 Skal man bare forsigtigt glatte det ud, eller skal man prøve at "trykke" det under listen?

  • #5   20. okt 2005 glat det lige så stille ned til listen


  • #6   20. okt 2005 gi det nogle dage til at falde sig på, gac min 2 dage ude og bevæge ruderne, og så dorsvandt alle de små bolbler jeg havde i min,

  • #7   20. okt 2005 lad vær med at røre det selv..!

    hvis du skal have mulighed for at reklamere, skal det være urørt..!
    for det kunne jo være du selv havde ødelagt det..!


  • #8   20. okt 2005 Jeg har prøvet med en gummispartel at glatte det ud. Ind til listen.. men 2min senere er boblen på vej igen. ca. 1 cm bred og 7 cm "høj".. Hvad med evt, at varme på ruden med et varmepistol mens man glatter boblen ud?

  • #9   20. okt 2005 Okay, jeg tror bare jeg holder mig fra det så. Så prøver jeg lige at få fat i ham gutten i morgen!! Det er bare pisseærligt at det ikke dur når det nu er "professionelle" der har gjort det..

  • #10   20. okt 2005 Jeg venter og ser hvad der sker smiley Synes bare det virker underligt at sådan en stor bobbel kan trække sig ind på et par dage, men nu ser vi...

  • #11   20. okt 2005 hvis ikke det er godt når det er blevet lavet og er færdigt, så blir det sq aldrig godt. Min far arbejder også med det bla. Men hader det som pesten. Fordi han laver aldrig en bobbel i solfilmen, og hvis han endelig gør smider han det hele ud og starter forfra. Det er så svært at få det til at se pænt ud, men hold da kæft det kan han altså, jeg skulle så også gå og høre på hans brokkeri derhjemme dengang, men hva faen! smiley

    Jeg skal også have mørkere film og det blir helt sikkert af ham.

    Men for at vende tilbage, så kør ned og konfronter ham med det. fordi hvis du har fået lavet det et proff sted og betalt mange penge for det, så skal det sq også være i orden. Hvis det er sådan noget billigt shit så får man hvad man betaler for. Spørg ham også lige om folien, hvis det er alt andet end 3m solfilm så er det crap...


  • #12   20. okt 2005 Som Jan skriver: Vent til i morgen.. Det ér helt sikkert noget vand der mangler at fordampe!

  • #13   20. okt 2005 LAd dog være med selv at pille i det.. Lad det være og se hvad der sker.. Hvis det ser ud ligesådan efter nogle dage så kør tilbage og kræv enten pengene tilbage eller de sætter det i ordenligt.. Du kan jo risikere de siger "Du har selv pillet ved det så det er din egen fejl og ikke få dækket en skid." Hvis du forstår?

    Mvh. Larx / www.Larx.dk


  • #14   20. okt 2005 du skal bare tale en nål og lave et lile bitte hul i midten, og så kører over boblen med en gummispartel... så skulle den være væk


  • #15   20. okt 2005 richo ja det er vel nødløsningen, men det er ikke alle samlinger man kan gøre det med, og du vil også kunne se det så småt, og hvis der er mangel bobler og samlinger så er det noget af noget arbejde at gå igang med.

  • #16   20. okt 2005 Det virker som om der er meget fugtigt inde bag folien som buler ud. Men nu ringer jeg til ham montøren i morgen! Og jeg har IKKE rørt ved det smiley

  • #17   20. okt 2005 JAN S>> Det håber jeg også det gør smiley

  • #18   20. okt 2005 det sker tit, jeg montere selv solfilm også, og de forsvinder igen, ellers ka du sagtens glatte dem ud, bar en spartel, og blir den ved så på med en varmepistol men man ska passe på for kommer der for meget varme smelter filmen smiley ellers lad det være og så tag ud til ham som har lavet det, kommer der folk tilbage til mig hvis det er boblet så blir det cføli lavet så det gør han vel også

  • #19   21. okt 2005 Så er problemet løst!! Ringede til firmaet som monterede filmen, og de sagde at jeg bare skulle glatte filmen ud, og så varme på ruden med en varmepistol. Det lykkedes!!! Han sagde ydermere at hvis det ikke ville lykkede, så skulle de nok lave det om, selvom jeg selv havde været i gang smiley Tak for alle jeres besvarelser!!!!

Kommentér på:
Ny-pro-monteret solfilm bobler????

Annonce