{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Instrumenterings belysning i en golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen smiley
Jeg står og er ved at købe en golf 3 1.8 CL fra 92.

Jeg har på forhånd været inde og søge på dioder.dk efter belysningen til instrumenteringen. Jeg har kikket på de kits man kan købe og sætte i. Jeg synes det ser rigtig godt ud med blå lys i skiverne. Det er så her mit problem indtræffer!! Jeg var ude og prøvekøre golfen igår og lagde mærke til at instrumenteringen er forgrunds belyst. Altså lyset kommer ikke inde fra men forfra, og lyser ned på hele instrumenterings huset. Jeg troede da at lyset i sådan en g3 kom bag fra, sådan havde jeg da opfattet det på dioder.dk jf. de besrivelser er står.

Så er spørgsmålet:
Er det sådan i alle g3'ere? eller har jeg mulighed for at sætte dioder ind bag ved så det lyser bagfra, og.. eller er jeg nød til at leve med den flade forgrundsbelysning??

Jeg har tænkt over om det måske er pga alderen. at der måske er baggrundsbelysning i nogle at de nyere årgange som feks g3 fra 95?? Hvis det er tilfældet kan jeg så sætte sådan et i??

På forhånd mange tak! smiley God dag til jer alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Instrumenterings belysning i en golf 3
  • #1   26. okt 2005 Min er også fra 92 og har også forgrundsbelysning. Kender en der har en golf fra 94, det er også med samme belysning, så tror måske det er standarden...

• #2   26. okt 2005 Henrik P
    Rigtig flot golf du har dig der.. Kører du så med atandard belysning eller kører du med blå/rød?

• #3   26. okt 2005 Hej Jan. Jeg har en G3 fra 1993, som har forgrundsbelysning, og min far har en fra 1996 og den har det også, så jeg tror der er ens på alle. Men dioder.dk har et kit der passer i. Jeg har selv sat det i min så der er blå forgrundsbelysinng og blåt lys i displays'ne. Det ser skide godt ud. Det eneste du går er faktisk at skifte de origniale pærer ud med de diodepærer du kan købe hos dioder.dk samt fjerne den grønne film der sidder foran de originale. Så er du kørende.

Held og lykke smiley

• #4   26. okt 2005 Tak skal du ha Jan! Jeg har den lamme standard grønne farve men den bliver snart skiftet. Skivebelysningen er let nok at skifte men lyset i de 2 digitale display har jeg ingen ide om hvordan man skifter. Er bange for at ødelægge noget hvis man bare går i gang.
    Men regner med at jeg skal have blå lys på skiverne og rød i displayet.

• #5   26. okt 2005 Niels: Hvordan har du skiftet pærerne i de 2 digitale displays?

• #6   26. okt 2005 Ok.. tak for afklaringen Niels!

• #7   26. okt 2005 det ikke så svært at skifte de dioder, har gjort det mange gange nu, det kræver lidt tålmodighed

• #8   26. okt 2005 Tålmodigheden har jeg men tør bare ikke gå igang før jeg har lidt mere styr på hvordan man gør. Sådan er instrumenthus er sgu en dyr ting at ødelægge...

• #9   26. okt 2005 SB: Du snakker om dem der belyser skiverne ikke? Dem kan jeg nemlig godt skifte.
    Det er værre med dem der sidde i de digitale displays. Kan ikke se hvordan man skal komme "ind" til pærerne i den lille boks som displayet sidder på.

• #10   26. okt 2005 Henrik, du skal tage instrument huset ud, så kan de sættes i fra bagsiden. Kan ikke lige huske om der sad et dæksel over dem, det tror jeg faktisk der gjorde, men det er nogenlunde ligetil.

Kommentér på:
Instrumenterings belysning i en golf 3

Annonce