Sports pedaler {{forumTopicSubject}}
Hej drenge/tøser.
Jeg ved godt det ikke er raketvidenskab men jeg står med et par BMW ///M sportspedaler (til en 320i E36) som jeg skal have monteret som jeg har bestilt hos Koed.dk (Varenummer www14941 hvis noget skulle have lyst til at se dem). Jeg står med 3 stks. pedaler, de er delt op i 2 ,gummi lister som er bagsiden, og fronten som er metal + en håndfuld skruer. Jeg gik ud med et smil på læben for at montere dem men nej, da jeg hiver det originale gummi af pedalen og finder ud af der bare sider rent plastik på koblingen, derefter hiver jeg bremse-gummiet af og finder en metal pedal. Problemet er at de huller som skruerne skal holde selve pedalen fast matcher ikke med selve pedalen, de sidder for tæt så der skal boers igennem selve pedal hovedet som sidder på armen/soklen hvilket ikke helt giver mening. Jeg skrev en mail til Koed og de er helt 100% sikker på de passer hvilket jeg ikke helt kan forstå. Der fulgte heller ikke nogle metalplader med som skal sætte bagerst på pedalerne til at fastspænde dem.
Så lige nu står jeg med et sæt lækkere pedaler som jeg ikke kan montere og det originale gummi som er SINDSYGT svært at få sat på igen
Hjææælp
På forhånd, tak!
Mvh. Anders
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Sports pedaler