{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

farve og desing. hvad syntes du {{forumTopicSubject}}

Hej

Da jeg er igang med at ændre på min golf ville jeg lige høre om et par ting inden jeg går vider.

1. SKal have lakeret bilen inden i. Havde tænkt mig at laker dørbeklædning samt hele instroment bordet blåt som f.eks på disse billeder.
www.togforum.dk/bil/4.jpg
www.togforum.dk/bil/5.jpg

Og så ville jeg laker de plstik stykker der går op til loft beklædningen samt loft beklædningen sort og så sætte blå dioder i.

Men hvad syntes i om det? Er nemlig selv i tvil om det med loftet om det kommer til at virke som man er mast helt sammen.

2. Havde tænkt mig og ændre lidt på design inden i bilen med hensyn til der hvor luften kommer ud henne ved vinduet. Evt. labe det som på mit billed www.togforum.dk/bil/5.jpg samt spartle den plastik dims helt oppe ved vinduet helt ude i siden så den bliver et med det andet. For jeg har jo ingen højtaler der under.

Men hvis jeg spartler det ud så for jeg jo en hel glat overflade hvor instroment bordet har det der 80ér mønstra som jeg tænker på den stadi skal have da det kommer til at tage flere uger at slibe det helt væk som ellers var meningen.

Men kom meget gerne med din mening.

Bilen skal så også auto lakeres samme blå farve udvendigt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farve og desing. hvad syntes du
Kommentér på:
farve og desing. hvad syntes du

Annonce