{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rens af lak før staffering
  • #1   24. jun 2010 Og det er nok. Ville tro at der skulle fjernes sæbe og andet helt og aldeles. Er ikke interesseret i at de blafrer af ned ad motorvejen. Var nær blevet ramt af 1,5 meter gummiliste her den anden dag smiley Giver lige et spjæt i kroppen.

• #2   24. jun 2010 bare giv den en god vask først med en sæbe uden voks. Så tager du og affedter de steder hvor stafferingerne skal være med noget ganske almindeligt husholdningssprit. Så er det sikker på underlaget er i orden.

• #3   24. jun 2010 Super, tak for svarene. Der skal nok komme nogle nye billeder. Konen er ikke så glad for de ting jeg vil med bilen, men det er vel meget normalt. Gør det bare når hun ikke er der. Ikke sikkert hun opdager ændringerne, er jo sådan set min bil, og hun passager.

Jeg må lige prøve det sprit på et "usynligt" sted først, men det er nok ikke stærkt nok til at skade.

• #4   24. jun 2010 Bare vask din bil med lidt lunkent sæbe vand.
    Jeg laver selv skilte på biler, og har endnu ikk oplevet at det ikk har blevet sidende..

• #5   24. jun 2010 Hvis det er, så brug noget lakrens inden du klistrer noget på. Men INGEN voks.

<b>AJay

Kommentér på:
Rens af lak før staffering

Annonce