{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

steffen c
steffen c
Tilmeldt:
10. sep 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69

Højtalermål på polo 2010? {{forumTopicSubject}}

Hey.

Nu har jeg spurt volkswagen osv, og de vil ikke ud med hvilken størrelse højtaler der sidder i den nye polo. Så er der en eller anden herinde der har haft sidebeklædningen af, så vedkommen ligger inde med målene?

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højtalermål på polo 2010?
  • #1   10. jul 2010 Hvorfor gør du det ikke selv? Så ved du også hvordan de skal afmonteres når du endelig skal skifte højtaleren? smiley

  • steffen c
    steffen c Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #2   10. jul 2010 Fordi jeg desværre ikke har noget som helst forstand på sådan noget. Og hvis jeg selv begynder at rode med det, er det ikke sikkert vw bliver så glade, hvis jeg nu brækker noget og ønsker at det skal dækkes af garantien (:

    Og det er heller ikke mig der skal samle det, men cc pro shop, dog skal jeg vide hvilken højtaler der er plads til, inden den bliver sendt til dem (:


  • #3   10. jul 2010 Okay, ingen ide så.
    5.25" eller 6.5 er mit realistisk bud smiley Kan du ikke prøve og måle højtaler grillen, også prøve og vurdere det derudfra?


  • steffen c
    steffen c Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #4   10. jul 2010 Ja, også det jeg ville byde på (: Men vil utrolig gerne vide hvor meget der er plads til i dybden og det er kun 1 måde at finde ud af på (:

Kommentér på:
Højtalermål på polo 2010?

Annonce