{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Male interiør {{forumTopicSubject}}

Mener at have set at man kunne få noget spraymaling til at male f.eks dørsider med, altså både stoffet og plastikken.
Men er det noget der er brugbart? Vil det se ordentlig ud, eller kan vil man kunne se det gamle mønster fra stoffet?

Det vil jo se dumt ud hvis man har nogen fede sæder, men så har det gamle stofbelædning på dørene. Minder lidt om noget fra en bus, ser sgu ikke godt ud.

Evt. nogen der har erfaring med det, eller et link til et sted hvor man kan købe den slags maling.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Male interiør
  • #1   13. nov 2005 jeg malede min fiesta inden i med noget foliatec interiør maling....du kan se den i min profil....det så fedt nok ud på nappa...men på knapper og håndtagene til vinduene blev det hurtigt slidt af.....så den ude hos huggeren forleden og der var det faldet helt af meget af malingen men kan jo være fordi det er blevet gennemblødt af at stå med åbne døre vinteren over.....

• #3   13. nov 2005 Anders J -> Det ligner at det er noget kunstlæder du har på dørene? Men det kommer måske bare til at se sådan ud når er blevet malet?

Matrin P -> Det der plastcote, er det noget man kan købe 'alle steder' eller har du et link?

• #5   13. nov 2005 Alle tiders, Matrin. Så giver jeg en øl i lufthavnen.

Kommentér på:
Male interiør

Annonce