{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montere solfilm på ruderne nemt
  • #1   17. sep 2010 Bare forstøv godt med denne blandeing på ruden og alt omkring den inden montering (9 dele vand og 1 del afspændingsmiddel (til opvaskemaskinen)

Og inden du skraber sprøjter du også på uydersiden af folien, så skraberen glider lettere, og så bruger du IKKE THANSEN OL: ! det er for stift, bliver ALDRIG godt på buede flader.. .. ..

Tilpas udvendigt, og varm blidt med varmepistol hvis den ikke ligger ordentligt..

Brug en glasskraber og vinduespudsemiddel og skrab ruderne fuldstændig rene, tør efter med HELT rens viskestykke,.,

osv..

• #2   17. sep 2010 Okay der er nok ikke andet at gøre end at bide i det sure æble og klø på det er da godt jeg har rigeligt for der skal nok være noget af det der driller hehe

• #3   17. sep 2010 Forarbejde er 75 % af arbejdet !

• #4   17. sep 2010 ja men den anden dag da jeg skulle sætte det på klappede det sammen da jeg hev den tynde folie af så jeg ikke kunne skille det ad igen efter 2 forsøg opgav jeg og gik ind igen men skal åbentbart være helt vindstille når man skal montere det

• #5   17. sep 2010 montere der udvendig, det er meget nemmer,

kender en der gjord det, det holdt da noget tid
    (kan ik anbefales)

han prøvede også og tone ruder med, med det spray man bruger til lygterne
    så underlig ud

• #6   17. sep 2010 Preben, imens du skiller folien fra filmen skal du spraye min blanding ned imellem de 2, ellers klistrer det. På den måde er det 100% medgørligt smiley

Kommentér på:
Montere solfilm på ruderne nemt

Annonce