{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Karrosseri arbejde!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har i tankerne (har lavet håndtegninger) og lave et tro kopi af den ORIGINALE DTM-Calli...
Men men men, nu står det jo sådn til her i DK, at synsmanden jo har det sidste ord og skulle ha' sagt!! (Aaaaaaaahhrrr!!!)
Men når det så er sagt, og vi alle er enige... så...
Jeg vil gerne have en klar besked vedr. om man måskære i skærmene, rulle skærmene eller om man overhovedet ikke må bare tænke tanken om og røre dem (da den jo har selvbærende karros (hvis det da har noget og sige))????

En anden ting, hvad med sporvidde? Hvor meget må man ændre ET-målet i forhold til standart??

Lige til sidst, nogle der har nogle gode/dårlige erfaringer med at have en Calli unbder kniven??
Skriv endelig!!!
Ta da også lige et smut forbi min Calli, og smid en stemme...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karrosseri arbejde!!!
  • #1   1. dec 2005 Jan
    Det er 10 ialt, altså 5mm i hver side kun tror jeg smiley


  • #2   1. dec 2005 tag ned i din lokale synshal og forhør dig..så er du helt på den sikre side,og få det gerne på skrift..

  • #3   1. dec 2005 ja nemlig ja..


  • #4   1. dec 2005 RE til Dennis J og Jan S::
    Jeg har været inde på www.fstyr.dk, men altså der står jo bare at bilen skal holde sig indenfor de 2,55m i bredden og 4m i højde osv...
    Og ang. synshallen... Der for man jo ligeså mange forskellige svar som man spørger mennesker!!!


    Er der ikke nogen der kender nogle synshaller, som kun syner special biler???
    Syntes at have hørt om en i nærheden af Haderslev?? Korrekt???


  • #5   1. dec 2005 jeg kender ikk til nogle synshaller der kun syner special biler,men kan du få en synsmand til at skrive under på det han siger så er det også gældende..

  • #6   2. dec 2005 du må gerne bygge bilen ud er selv i gang med at bygge min kæerstes bil om den bliver mellem 10 og 15 cm breder i hver bagskærm og ca 7 i forskærmene .. har været nede ved synshallen og snakke med dem og det var ikk noget problem så længe at de orginale bag skærms kanter forbliver hvor de er nu. skal lige siges at det er glasfiber det hele bliver bygget i..
    ang sporviten så må jeg ikk rykke hjuleme helt ud ihvertfald ill til syn sagde de.. men hel og lykke med det..


  • #7   2. dec 2005 du må gerne rulle dem ud foresten glemte jeg lige at skrive eller sætte skærmkanter på der ligner og måske er breder,,, har jeg gjord før med tilladelse fra synshallen bare det er forsvarligt lavet


Kommentér på:
Karrosseri arbejde!!!

Annonce