{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kulfiber tag og bagklap
  • #1   20. dec 2010 Hvis du vil skære det gamle tag af og erstatte det med et i carbon tror jeg hurtigt det bliver en meget dyr og kompliceret fornøjelse. Så er det nok nemmere og ikke mindst billigere at få det betrukket med folie.

Med hensyn til bagklappen er det helt klart go herfra. Nu mere vægt man kan spare des bedre. og hvis man så køre 100% slepper stil for man lakeret sit carbon så den bare ser std ud. Men det er nok en smagsag..

• #2   20. dec 2010 Skulle det betrekkes skal det ikke være folie men med rigtig carbon og hele epoxy showet, og klart det skal lakkes ellers ligner det ikke fronten på bilen smiler

• #3   20. dec 2010 Det gir da ingen mening at smide rigtig kulfiber, uden på det originale tag, og derefter lakere det.

Så hellere bruge pengene på kulfiber forskærme f.eks.
    Ellers er det jo bare mere vægt, på taget.

• #4   20. dec 2010 med lakeres mente jeg at det skulle farves samme farve som bilen så man ikke ved første øjekast kunne se bilen var fuld af carbon stumper...

Og hvis du vælger den løsning med rigtig carbon til taget håber jeg du ved hvad sådan noget koster nu til dags?
    Men hvis man gerne vil have noget alle de andre ikke har skal man heller kke tænke på prisen men bare gøre det..

• #5   20. dec 2010 Bjørn M

tror meningen med hendes ide til taget er for syns skyld og ikke for at spare vægt smiley

• #6   20. dec 2010 Jeg vil jo helst bytte taget ut men kender ikke rigtig nogen gode steder som gør det, da jeg er hysterisk med den bil så det skal være perfekt

• #7   20. dec 2010 Det er også de færreste der vil skære deres tag af for at få lavet et i carbon.
    Når man lige søger på nettet hurtigt er der ikke rigtigt noget at finde af komplette tag i carbon til en bil som din. så det er nok noget der skal custum laves og så skal du nok have den store pung frem for så bliver det nok en MEGET dyr afære...

• #8   20. dec 2010 Ja netop. Men det gir jo ingen mening at gøre det for syns skyld, hvis man alligevel maler det bilens farve.

Kommentér på:
Kulfiber tag og bagklap

Annonce