{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RH ZW3 fælge?
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   2. feb 2011 Nu må du stramme dig selv an, og bruge markedet.

• #2   2. feb 2011 tror du skal stramme an man bruger vel ikk marked til at få info eller er det bare mig LEDER EFTER EN FORHANDLER AF DISSE FÆLGE

• Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #3   2. feb 2011 Hvor nævner du det, i din første tråd? Ingen steder.
    Udover det, så vil en google søgning på "RH ZW3" give et forhandler resultat som nr. 4 på listen. Det er vel ikke så svært, er det? Jeg mener, tiden du bruger på at lave indlægget, kunne være brugt på netop det du ønsker, at finde en forhandler. Og så på mindre tid, endda. smiley

Få lige tjekket din Caps Lock knap, nu du alligevel sidder ved computeren.. Jeg tror den er gået i stykker.

• #4   2. feb 2011 ja men er nr 4 på din google søgning så i 5x100? nej det tror jeg ikk det er og regner ikk med at man skal udspecifisere at det er noget man leder efter da det er et forum og ikk et marked så vis du ikk kan hjælpe mig så stop med at spild min tid tak:D

• #5   18. jun 2011 Tommy - du kunne da også lige spænde hjelmen og rent faktisk vide noget om emnet før du bare spammer med ligegyldigt pis? -.-

Steffen - de er IKKE produceret i 5x100, kun 5x112, men der er utallige muligheder for at PCD adaptere på smiley så de alligevel passer på din slæde.

Vh BGA.

Kommentér på:
RH ZW3 fælge?

Annonce