{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

så er det vist tid til en overhaling. {{forumTopicSubject}}

Puggen har jo lige fået splinter ny gearkasse smiley så hvorfor ikk os lige få indbrud bagefter hehe :S

Det jeg så skal ha lavet er t nøgle hullerne bliver fjernet fuldstændig og spartlet og så kommer der en FED alarm i hende osse smiley ku være rart hvis man ku få fat i sådan en langfingret satan smiley så man kan blive meldt for voldtægt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det vist tid til en overhaling.
  • #1   10. feb 2011 kom de ind via låsen??

der var du så heldigere end mig...

man stak en skruetrækker ind imellem døren og ruden så den gik istykker og har efterladt et fedt hak i døren.. smiley

• #2   10. feb 2011 OMG man skal slet ikk låse bilen hehe kun fjerne alt hva der er af værdi hehe eller det behøver man jo ikk engang når de er så snot dumme hehe de tog kun min 9 år gamle HU og nogen flaske boner hehe når der så lå sænknings fjedre bagi og værktøjs sæt og forstærker osv osv hehe

• #3   10. feb 2011 ja det vare squ ikke skide smart... smiley
    dem der var i min bil var heller ikk skide smarte...

de tog fronten på min radio (ny kostede 500) et sæt alm halogen H4 pærer, en 12v -> 220v og en 4 år gammel gps... og hold nu fast... en rullefelts udskrift.. smiley

gps'en måtte man jo erstatte men småting.. smiley

men ska snart ha rettet det hak i døren... det skette til dhb 10... var dog i vejle da det skette... smiley

Kommentér på:
så er det vist tid til en overhaling.

Annonce