{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.517 visninger | Oprettet:

tonede ruder foran ?? {{forumTopicSubject}}

sidder og leger lidt med tanken om af tone de 2 foran også, ved godt dette ikk er helt lovligt,

men har lagt mærke til af de altid kigger efter solfilm li ved af kører med neglen over, så tænkte om man ikk kan få nogen "Fabriks tonede ruder" eller evt. få en maler til af tone dem ??

nogen forslag ??

på for hånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tonede ruder foran ??
  • #1   17. feb 2011 Man kan godt få dem tonet fra fabrikken men ikke til alle biler. Så ring og spørg om du kan få dem til din bil.

Dem fra fabrikken af er vidst os bare tonet med film. Mener ihvertfald jeg har hørt et par historier om biler med original toning har fået bøder.

• #2   17. feb 2011 Har hørt om nogle der har fået dem malet/tonet... det sq funge ret godt... men tror dog ikke der er mange malere som gør det smiley

Ellers ved jeg at man kan få slebet kanten så det er svære at kunne mærke kanten på solfilmen.. mener markus rudetoning sliber kanterne for 200kr ekstra smiley skal jeg havde gjort næste gang

• #3   17. feb 2011 Dine ruder er højst sandsynligt allerede tonet fra fabrikken, er de i hvert fald på mange 206'ere, men det er bare SÅ lidt at det kun tager noget UV-stråling og ikke meget andet...

Hvis det er fordi du vil ha dem synligt mørkere er der ik så meget andet at gøre end solfilm, og det er ikke lovligt, som du selv siger smiley

• #4   17. feb 2011 Vil godt nok se en malet rude, før jeg tror det kan lade sig gøre, har jeg i hvert fald aldrig hørt om...

Mht. at slibe kanten, kan det got lade sig gøre, men politiet er jo ikke dumme, de skal sku nok mærke det uanset, medmindre man er meget heldig smiley (Har prøvet det selv smiley )

• #5   17. feb 2011 oka jaa de er lidt tonet nu, og de har også mærket på dem, men det mest tydeligt når det mørkt smiley

må li prøv af hører peugeot igang smiley

• #6   17. feb 2011 Jeg ville overveje det med at "male" toning på. For du skal huske når du kommer solfilm i dæmper det lyset den ene retning, men får du dem malet, så dæmper det altså lige meget begge retninger... og jeg har tidligere kørt med 35% i forruderne og jeg skal lige hilse og sige at det sgu ikke meget man ser på en mørk aften når man skal orientere sig.

dengang jeg havde toning i både bagved og foran, havde jeg 5% bag i og 35% foran, og jeg vil ikke anbefale det til nogen. Jo det ser pisse godt ud, men på et eller andet tidspunkt bliver du stoppet også koster det.... Og jeg er så UTROLIG glad for at det ikke længere er på mere, det er meget mere behageligt, hvad orientering angår.

• #7   17. feb 2011 Om du får dem malet elelr ligende eller solfilm gør dem jo ikk mere lovlige. og de har em mani med lige checke med en nøgle fx om der film eller tonet på anden vis ..

og så får du alligevel en bøde og evt syns indkaldelse .

så enten lad helt vær tone dine forreste ruder . eller få lavet mild toning i alle sideruder så det er ens . se evt min gamle E34 i mit galleri der fik jeg 70% lysgennemgang i alle sideruder og bagrude .. og er aldrig blevet stoppet pga det . og de gange de stoppede mig var fordi den var meget lav . eller jeg kom sidelæns et eller andet sted sidste vinter hehe ..

og de har aldrig kommenteret solfilmen . og syns manden opdagede det sådan set heller ikk selvom begge ruder var rullet halvt ned til syn

• #8   17. feb 2011 har også nogen kammerater der gør lidt i det smiley han fik sine tonet 4 % hele vejen rundt og frontruden er tonet med 35 % , det var spænede, godt han selv kendte vejen for man kunne sku ikk se den ;D

• #9   17. feb 2011 Rene J

skulle hellere ikk være lige så meget som bagi, bar li så de se lidt mørke ud maks 40-50 %

• #10   17. feb 2011 Se lige her, er det ikke noget vi kunne bruge???
    http://www.facebook.com/home.php?#!/SveinbjornGrettisson/posts/201317699878849?notif_t=like

• #11   17. feb 2011 smart smiley

• #12   17. feb 2011 Simba-Striben .

det er sku smart!!
    hvor kan man få det henne?? smiley

• #13   17. feb 2011 I Rusland...

• #14   21. feb 2011 har 20% i bagruden og 45% i de andre og det ser rigtig fint ud og man kan se ud af dem i mørkë samtidig har lige synet den med det og er aldrig blevet stoppet

• #15   22. mar 2011 STEFFEN H

man kan ikke se dine billeder at du har solfilm i ruderne!

læg nogle billeder ind så man kan se smiley
    kunne godt tænke mig at se

• Helene L
    Helene L Tilmeldt:
    aug 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #16   2. aug 2019 Hvorfor må man ikke have sådan en sol kant tonet i forruden ? Man kan da kigge igennem? Det kan man da ikke med de sol skærme der i bilen.

Kommentér på:
tonede ruder foran ??

Annonce