min saxo.. min saxo..
Ja jeg sidder her en sen nattetime og spekulerer lidt for mig selv.. jeg har denne her saxo og kunne godt tænke mig at style den lidt op, men lige så snart det kommer til udførelsen står jeg af i hovedet.. Hvad er de første spæde skridt man skal tage når man vil gøre sin vogn "pimped out" Jeg tænker for det første at jeg bare godt kunne tænke mig at den kommer til at se lidt bedre ud end den er standard, med nogle skørter og så videre.. men er der ikke nogen herinde der måske kan hjælpe mig med en mere udførlig måde at stille det her projekt op på! Mange af jer har jo selv været med i nogle større projekter og har jo nok fået en rutine der gør mit projekt til skamme i tifold.. Please kig min bil og hjælp mig med nogle gode ideer.. på forhånd tak..
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 113 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.590
efter det kan men jo begynde i det små, med at få lavet badboy loook eller anden form for lygte styling, hvis man synes... og en udspartlet bagklap ser skide godt ud på en saxo, så det var da en idé...
nov 2004
Følger: 32 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 32 Svar: 254
Skriv eller ring på 26621408 hvis det har interesse
nov 2004
Følger: 32 Følgere: 34 Biler: 5 Emner: 32 Svar: 254
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 25
apr 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 8 Svar: 101
Denne Saxo har udspartlet bagklap.
Om du selv kan lave det ? ja alt er jo mulig men kommer an på om man er god til at svejse og spartle.
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 512
Rolig nu det er ikke lige til at spartle bagklappen ud hvis man ik har prøvet det før! Men ok det kan sagtens selv lade sig gøre, hvis man er lidt fingernem og har mod på det. Men til dig per J Hvis jeg var dig ville jeg helt klart få en til det der kan finde ud af det, for hvis du gør det alene tror jeg ik på du får et godt resultat ud af det. Du kan evt ringe til en lakør og spørge hvad du skal gøre?
Det ville jeg nok gøre, og hvis ik det så ville jeg få en makker der kunne finde ud af det til at lave det.
Og at lave det selv er ik bare lige til, der skal først svejses en plade i, og derefter skal du spartle hullet til og slibe det ned indtil det er helt glat og derefter skal det så lakeres så min mening til det ville klart være at opsøge en der kan finde ud af det.
Det er min mening.
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 11 Svar: 512
Ja jeg ved godt hvad du mener, men synes bare den forklaring du smed der var lidt tynd
Det lød lidt som om at det var noget alle kunne finde ud af at lave på et par minutter, og så nemt er det sq desværre ik
Jeg har været med til at spartle en bagklap på en golf 2 er, og resultatet blev egentlig ok,, men vi skulle forbedre det op til flere gange, da det ik blev helt lige. Men ok Undskylder her fra
Synes sq bare den forklaring der var lidt tynd
btw Damn du har fandme mange biler, er de allesammen dine?
min saxo..