{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  XENONLYS
  • #1   25. feb 2011 Det er ulovligt, det er møg irriterende for ALLE modkørende - Ja jeg ville aldrig råde nogen til at montere det.

• #2   25. feb 2011 lad nu vær med at smide det uden de er monteret i DE linser og har autohøjde indstille og lygtevasker!!
    Du bliver hadet af alle modkørende .. og hvis du bare bruger "jamen jeg stiller bare lygterne helt ned" undskyldingen er du for dum smiley

• #3   25. feb 2011 Du kan godt regne med at en masse giver dig det lange lys når du har noget i bagagerummet. Det er ganske enkelt møgirreterende for modkørende når der ikke er automatisk højdejustering af lygterne.

• #4   25. feb 2011 Det værste er faktisk når du har en liggende i røven og du får hans lys i sidespejlene..

• #5   25. feb 2011 Monter det i tågelygterne i stedet for. Så slipper du for alle dem der brokker sig.

• #6   25. feb 2011 CarbonWrap

Hva så reglrytter.. Jesus christ..

Som jeg siger.. Hvis man ska tage det på så SKAL man bruge DE linser.. Ellers blænder det af H til.. Men hvis det kommer i DE linser og det bliver indstillet ordenligt så er der ingen probs..

Der er ingen ulemper mht el.. Det kan være lidt tricky hvis du ska kører over kanban men det burde ikk være noget problem..

• #7   25. feb 2011 Der er ikke nogle krav om DE linser og er dermed nødvendigvis ikke bedre..

• #8   25. feb 2011 Lige lidt ot men; Igår var jeg ved at få bank af en taxi chauffør jeg kørte bag fordi han mente at jeg havde givet ham det lange lys 2 gange for at irritere ham, hvilket jeg selvfølgelig ik havde. Så viste jeg ham hvordan det lange lys så ud, og så spurgte han om jeg ville noget? smiley
    Dog var vejen meget ujævn (rosengård centeret's p-plads) men selv original xenon kan ik altid justere nok nedad. Men sikke et temperament smiley

• #9   25. feb 2011 Ken P

Nej det er ikk et krav men det blænder ikk når det er monteret på dem og der er mindre risiko for at blive stoppet..

• #10   25. feb 2011 Ud fra jeres påstande, er jeg nu 50 % sikker på at montere xenonkit. Jeg har overvejet 6000k, som ikke er så blåt . Er det ligemeget ? I øvrigt har jeg DE linse, så det er bare med at få dem justeret i rigtig retning.

• #11   26. feb 2011 Hvis jeg var dig vil jeg vælge 4300k, da det er der man får det bedste lysudbytte, og det er den farve som de originale xenonlys har. Men kom ik her og piv hvis du bliver stoppet imorgen og får en bøde af vores kære ordensmagt.

• #12   26. feb 2011 Rigtigt 6000k ikk er vildt blåt men det har stadig blåt skær.. Hvis du vil gå helt fra evt bøder ska du vælge 4300k.. Men begge kan fåes som org pære så man kan snyde sig til at det bare sku være en xenon look pære som ikk er ulovlig.. smiley

• #14   26. feb 2011 <b>Morten D</b>: Prøv lige at finde en lygte med "DE-godkendte" smiley

• #15   27. feb 2011 Øh Morten tåger du..

Det kan være skide lige meget om lygten er godkendt eller ikk.. Det er jo stadig ulovligt..
    Bare det er en DE linse så blænder det ikk.. Men det gør det ikk mindre lovligt..

Så hva er det lige du prøver at sige ??

• #16   27. feb 2011 Lygtehuset skal stadig være godkendt til gasudladningslampe, DE linse eller ej.

• #18   27. feb 2011 * Yes Im Arrogant *

Og igen er det skide ligemeget da det alligevel er ulovligt om lygtehuset er godkendt eller ikk.. Så kan ikk se hvorfor det sku blive bedre af at det sku være godkendt..

* Flarup *

Så fik du mere ud af det end jeg gjorde.. Og det er præcist også det jeg mener smiley
    Ska man endelig kører med det så ska det sku være i nogle linser..

• #19   27. feb 2011 Jeg har en fin laserpen, jeg blænder jer bøssenarrøve med, når i skal ligge og genere med det uoriginale lort.

- Noget for noget.

• #20   27. feb 2011 Jaja fint med dig.. Og du kører sikkert ind i dem der kører for hurtigt ikk.. OMG..

Flot at du sidder og siger du gør det men det er jo ikk smart hvis du får blændet en så personen kører galt.. For DE linser blænder ikk hvis de er indstillet rigtigt.. Det er kun parabol der gør det.. Og dem hader jeg også.. Men dem der har det i DE linser har jeg intet imod..

Kommentér på:
XENONLYS

Annonce