{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.383 visninger | Oprettet:

RUST FOR BEGYNDERE HJÆLP {{forumTopicSubject}}

hey.. jeg er automekaniker nu.. men har aldrig givet mig i kast med rust arbejde, og da jeg kender en del der har dette ønske ville jeg gerne øve mig i det! , dvs.. jeg ikke vil bruge 4 år på uddanelsen, hvis jeg kan købe nogle gamle rustne lig.. og sminke dem med min svejser. smiley

Nogle som har nogle fif? - Hvad skal man evt bruge ?
Kan man lave det meste af en bil med karosseri plade? eller skal man bruge såkaldte REP stykker?

Glæder mig til at få nogle brugbare svar af de erfarne!

1) hvad bruger man karosseri plade til ? er det til små huller der skal lappes?

2) hvor stort område skal det være før man bruger et rep stykke?

3) kan man bruge karosseri plade over alt på bilen til mindre rust huller??

4) yderligere info du vil af med :D!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RUST FOR BEGYNDERE HJÆLP
  • #1   20. mar 2011 1. Til at lave karrosseri med.
    2. Ingen grænser. Grænsen går der hvor du ikke kan finde ud af at lave et stykke der passer, ellers så må du købe rep-stykke evt skare en del hos huggeren.
    3. Ja, det er det man gør, dog skal vanger laves i tykkere plade end f.eks. et hul i døren.
    4. Hav altid pulverslukker og trykluft indenfor rækkevidde, tectyl brænder hurtigt og godt, rens helst af inden svejsning. På udvendige tidligere lakerede områder skal du grunde og helst male inden den kommer udenfor! Skal der spartles gøres det først!
    Så kan du godt få fingeren ud og komme igang:)

• #2   20. mar 2011 Nu er jeg elektrikerlærling, men har efterhånden lavet rigtigt meget rust, er bare startet med at øve mig på nogle gamle lig.