{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Seat Leon Top Sport - org. sænkning?? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er den lykkelige ejer af en Top Sport 150 TDI, som lige har fået nye 19" hjul på smiley Men synes den skal smides mere til jorden og har brug for et sænkningssæt - men her kommer problemet, den er originalt sænket fra fabrikken da det er en Top Sport men hvor meget, for det skal der jo tages hensyn til når der bliver bestilt nye fjedre..! Jeg husker at have hørt/læst at det er 20/20mm...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat Leon Top Sport - org. sænkning??
  • #1   19. apr 2011 Er det ikke bare almindelige Leon sænkningsfjedre der kommer på?

    For du piller vel de gamle af, så de evt. 20mm ikke gælder længere.


  • #3   19. apr 2011 Jeg kan sagtens finde nogen der er TÜV godkendt, og i forskellige størrelser. Men det ville være nemmere at finde den rigtige størrelse ved at kende den aktulle sænkning og så plus de 20/40mm der mangler. For ville være træls at købe f.eks. 40/50mm og det så kun giver 10/10mm ekstra når det bliver monteret? Men kan godt være man bare skal prøve sig frem? Nogen der ved hvor man evt kan få et sæt der hedder 60for/40bag...?

  • Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

    Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #4   19. apr 2011 Jeg vil anbefale H&R 35mm - du kan evt. se min den gamle som også havde 19" på.

Kommentér på:
Seat Leon Top Sport - org. sænkning??

Annonce