{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

65/55 eller 40mm sænkning på denne bil {{forumTopicSubject}}

Skal have købt et sænkningssæt til bilen, men er meget i tvivl om jeg skal vælge 65/55mm eller 40mm sænkning.

Jeg kører med 7.5x18 ET35 215/35 fælge og dæk.

Hvis man vælge 65/55mm, så er det vel bedst at købe både fjedre og dæmpere ik? - hvorimod med 40mm, der kan det bedre gå an blot at købe fjedrene.

Hvad ville i vælge?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  65/55 eller 40mm sænkning på denne bil
  • #1   14. jan 2006 Kan også sige det på en anden måde.. Vil du gerne kunne kører igennem synshallen med sænkningsfjedrene på? fordi så skal du vælge 40mm fremfor 65/55mm, da den med 40mm gerne skulle kunne overholde lovkravende om lygtehøjde.

• #2   14. jan 2006 Den skal så langt ned som muligt - men hælder nok mest til 40mm sænkning. Ved ikke helt om det andet kan være der. Desuden har jeg nogle grimme bump hjemme hvor jeg bor - havde en del problemer med min polo, som var sænket 60mm

Men som jeg skrev tidligere - så skal man vel have kortere støddæmpere på, hvis man vælger 65/55-sænkningen ik?

• #3   14. jan 2006 Kræves ikke "kortere" støddæmpere..

Men jeg må så indrømme, at jeg under alle omstændigheder ville vælge en komplet undervogn (støddæmpere og fjedre), da dette også giver en bedre komfort samt kørerevne.

Kommentér på:
65/55 eller 40mm sænkning på denne bil

Annonce