{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Mitsubishi Galant EA0 97' Fælge {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på Bilgalleri... Jeg er igang med et kæmpe projekt.. Projekt : Galant..

Den får en helvedes masse nye dele importeret fra Holland, osv osv,, rust arbejde skal laves og så bliver den omlakeret i slutningen af Juni.

Det jeg skal have hjælp til:

Da min dejlige galant er fra 97' køre den med 4 x 114.3 og desværre ikke 5 x 114.3 som på de lidt nyere. Jeg har søgt og søgt og søgt, og jeg kan bare ikke finde NOGEN! fede 18" fælge som har målet 4 x 114.3... Ved O.Z har nogle, men selvom de har nok de bedste letvægts fælge, så går de desværre bare ikke stil mæssigt til min bil smiley Det også værd at nævne at det skal være en letvægts fælg, dvs. en 18" fælg skal veje.. nok mellem de 8-10kg.. Som sagt, kan ikke finde nogle fede letvægts fælge i den størrelse til min bil, der er masser af 17" fælge. men så snart jeg går op i 18.. fail. Har kigget meget på Tenzo R - Type M .. Men er stadig i tvivl.. det er langt fra min drømme fælg, så holder alle muligheder åbne.

Kan nogen hjælpe mig med dette? er ligeglad med om de så skal importeres fra usa.

Og skal nok oprette min bil så snart disse ting er lavet i slutningen af juni smiley

På forhånd mange tak, håber på det bedste.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Mitsubishi Galant EA0 97' Fælge
Kommentér på:
HJÆLP! Mitsubishi Galant EA0 97' Fælge

Annonce