{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Hvorfor virker mit Xenon ikke ???? {{forumTopicSubject}}

Ja min bil har i eftermiddag stået ude i fri luft hele dagen, skulle så ud og køre her sidst på eftermiddagen også virkede mit xenon ikk i den ene side af bilen...:(

Hvad kan problemet være, kan det være fordi min bil har stået udenfor og fået sig lidt sne ind til ledningerne til xenon-lyset eller ????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor virker mit Xenon ikke ????
  • #1   19. jan 2006 Ellers er der nogle som har haft samme trælse oplevelse mens sneen har væltet ned over DK ??

• #2   19. jan 2006 Evt en pære der er gået??

• #4   19. jan 2006 Tænke tænke, hvilket mærke er det... tænke tænke det er vel ikke techone ? =D... Prøv at sluk og tænd et par gange... så plejer mit at virke, og efter jeg er begyndt at tænde lyset inden jeg tænder bilen virker det hver gang smiley

• #5   19. jan 2006 Hej har i tjecket jeres ballaster de har det med at stå af
    desværre op levet det på mange af mine venners biler

• #6   19. jan 2006 Ellers har jeg hørt at man skal starte bilen med parkerings lys, men jeg tænder som sagt bare mit lys inden jeg starter bilen, så fucker den heller ikke mit canbus op

• Josi T T
    Josi T T Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 326
    #7   19. jan 2006 er det ikke bedst at starte bilen op først.. og så tænde xenon ? har hørt det ikke skulle være sundt at starte bilen og samtidig starter xenon... den har det med at blinke lidt når den skal starte...
    og det skulle skade xenon

• #8   19. jan 2006 Det er en fordel på de ældre eller nogle af de "billige" kits at man sætter den på positionslys når man tænder bilen og så tænder lyset derefter, så undgår i at ballasten for en så "varierende" spænding og det er det som ødelægger de billige/ældre ballaster. Eks. CEBT Xenon kits kan sagtens klare det uden at tage skade.

• #9   19. jan 2006 Det er rigtigt ICE, hehe det er Techone, og købt hos hifi-city.dk, og ja mit gjorde det oz engang men så gjorde jeg som beskrvet også virkede det, og har så gjort det indtil nuher, men nu kan jeg slet ikk få lortet til og virke.
    Tror i ikke det kan være pga lednignerne har fået fugt eller ???

• #10   20. jan 2006 Kan jo være pærern er sprunget smiley men ved det ikke Kim, for jeg har præcist samme sæt hehe smiley

• #11   20. jan 2006 Kim:

Prøv at bytte om på pærene og se hvad der sker.
    lyser den stadig ikke kan det tyde på ballasten er stået af.

OttZen:

Hvis du har det problem med at den engang imellem ikke tænder op i den ene lygte kan du afhjælpe det med at købe et ledningskit med hjælperæler som er lavet netop til at løse det problem. problemet opstår i at din kørlysledning ikke kan levere nok amp. så den ene lygte tager hele lortet istedet.

• #12   20. jan 2006 hjælperæler = Hjælpe relæer.... hehe

Kommentér på:
Hvorfor virker mit Xenon ikke ????

Annonce