{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

golf 3 styling? {{forumTopicSubject}}

Hej Bg Jeg har lige leget lidt med min golf 3 i photoshop, som jeg gerne vil have den til at se ud. Hvad syntes i? Skal det være med sølv eller sorte fælge? Hoodbra? og er der andre fede ting som jeg kan lave?

http://imageshack.us/g/5/dsc00035dt.jpg/ ( ved godt jeg ikk lige er den bedste til photoshop)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 3 styling?
  • #3   7. jul 2011 hmm ja tror også jeg dropper ide´en med den hoodbra der, og så laver det til carbon hjelm og spejle istedetfor smiley

• #4   10. jul 2011 Du skal tænke på at hoodbra er mere en stylingsdel end en praktisk anordning. Mener folk at det ser dumt ud og er upraktisk, bør de selv afmontere deres store udstødninger på deres 1,4-motore og hækspoilere fra deres almindelige familiebiler. Hvis i forstår sån lille en. smiley Hoodbra er bare en del af tysker-looket, uanset om man kan lide det eller ej.

Men først og fremmest skal du gøre op med dig selv hvilken stil du vil lave din bil i. Uanset hvad, så hold det til én stil. Det skal være stilrent! Alt andet ender sjældent med noget kønt. Du skal også gøre op med dig selv hvor mange penge du vil bruge på det. Du skal huske at det hurtigt bliver dyrt at style en bil og det er sjælendt penge du får igen hvis du vil sælge den.
    Stod det til mig, havde jeg startet med et sæt sorte 17" med blank kant (ligesom på billede 3). Normalt skal man passe på med mørke hjul på en mørk bil, men ved at det ser fedt ud irl med den farve. Så havde jeg skiftet alle lygter til nogle mørke. Og så sænket den så meget som muligt. Det giver et ondt look. Og havde ellers brugt energien indvendigt på en anden lækker kabine.
    Personligt er jeg ikke så meget til carbonhjelm og spejle på en golf. Det hører til på en japansk sportscoupe med turbo. Men vil du gå den stil så gå hele vejen med bur, skålsæder, H-seler, strippet kabine, store bremser, hardcore undervogn osv.

Men når alt det er sagt, så ER det altså din bil og ikke vores. Du skal egentlig ikke spørge os hvad der er fedt. Det ved du bedst selv. smiley

God fornøjelse.

• #5   10. jul 2011 Hoodra er da på ingen måde en del af tysker looket.

• #6   10. jul 2011 Steffen P:
    Det vil jeg nu mene... Størstedelen af de tyske "tyskerstil-vogne" kører med dem. Bare kør en tur ned igennem landet. Eller køb nogle af de tyske bilblade.

Men det skal vi ikke diskutere. Pointen var, at det er en stylingsdel mere end det er en praktisk del. smiley

• #7   10. jul 2011 Tysker looked er da når du har en bil, som du gør vold lav med små, brede fælge. Hoodbra er ikke en del af tysker looked.. smiley Det handler om smag og mange kan godt lide hoodbra. Personligt synes jeg, at det er helt vildt grimt og ulækkert. Men en del af tysker looked er det ikke, dog kan jeg godt gå med til at det er integreret i mange "stile".

Mht til topic, så gør som manden siger. Udvælg din egen stil, det din bil, og dig, der skal køre i den.

Kommentér på:
golf 3 styling?

Annonce