{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Undervogn Audi. {{forumTopicSubject}}

Nogen som kan anbefale mig en undervogn til min Audi A/S6 C4.
Jeg er ikk selv så klog på undervogne, tror dog ikk en undervogn bare er en undervogn.
Det jeg søger er så den kan komme lidt længere ned på maven, men stadig synes. Jeg tænker selv noget med 40 mm længere ned, så hvis nogen kender netop det produkt jeg skal købe, eller søge under, så ville jeg blive rigtigt glad. smiley

Sønne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undervogn Audi.
  • #1   22. aug 2011 Hold dig fra de helt billige gevindundervogne.

    Jeg havde valgt en sportsundervogn, der får du 4 nye støddæmpere der er beregnet til sænkningsfjedre, samt 4 sænkningsfjedre. Du får en langt mere komfortabel kørsel end med en gevindundervogn i samme prisklasse.

    Hvis det skal være en gevindundervogn, så hold dig til de kendte mærker, f.eks:
    FK, AP, Lowtec, Vogtland osv.


  • #2   22. aug 2011 jeg ville personligt vælge en god gevindundervogn. Så har man muligheden for at hæve den lidt om vinteren og sænke den som man nu lyster.
    I mine øjne er det træls at ofre penge på en 40 mm sænkning og så finde ud af at den godt kunne være sænket 60mm.. og omvendt er det træls at have sænket bilen for meget i vinterperioden, uden mulighed for at hæve banditten..

    skulle jeg vælge gevind ville jeg som tidligere nævnt vælge en lidt dyrere, som feks Koni, HR og i den dur... de billige er FOR billige og bliver smadret i gevindet


Kommentér på:
Undervogn Audi.

Annonce