1.126 visninger
|
Oprettet:
Bmw e46 sænkning hjælp {{forumTopicSubject}}
Hej jeg skal til at bestille nogle nye sænknings fjedre til min bmw.
Men når jeg er inde på hjemmeside og der står vælg variant kan jeg kun vælge mellem: sedan compact touring og cabrio.
Og jeg har en coupe. Jeg ville hører om hvilken model jeg skal bestille til som passer på en coupe?
Link: http://www.nv-autodele.dk/shop/bmw-e46-saenknings-5574p.html
Mvh. Benjamin
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
jul 2003
Følger: 21 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 47 Svar: 3.494
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 14
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
( Skanderborg Baron ) DU SKRIVER
men hov,køb lige nogle ordentlige fjedre til sådan en bil,du risikere at ødelægge komforten med sådan nogle der.
Sig mig engang hvad fejler fjedrene fra nv-autodele.dk ?
I dag bliver deres fjedre næsten alle produceret hos Merwede Springs. Europa s` største sænknings-
fjederfabrik, for øvrigt samme fabrik som fremstiller Cobra kendt over hele verden samt til mange andre
anerkendte leverandører med sit eget navn / logo
Jt.! Du har i flere år yndet at nedværdige andre firmaer og deres produkter for dit egen Biks og vindings
skyld ( kom nu på banen og fortæl hvorfor over 50% af de solgte sænkningsfjedre i Europa ikke dur og
man mister komforten men husk lige at de også bliver solgt under meget anerkendte navne og logo af
store kompetente Europæiske firmaer
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 6 Emner: 2.087 Svar: 19.819
aug 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
Jt !
Skrevet: 28-08-2011 17:06:05
men hov,køb lige nogle ordentlige fjedre til sådan en bil,du risikere at ødelægge komforten med sådan nogle der
Dette indlæg er da direkte rettet til Benjamins M indlæg og den forespurgte produkt
Svar dog på min spørgsmål og undlad disse mørke bortforklaringer. Jeg og nogle andre
ved da udmærket hvem du er, dette afslører s` når man har den rigtige teknik så undlad
disse bort forklaringer ( på det du skriver i din indlæg )
Bmw e46 sænkning hjælp