{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Bmw e46 sænkning hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal til at bestille nogle nye sænknings fjedre til min bmw.

Men når jeg er inde på hjemmeside og der står vælg variant kan jeg kun vælge mellem: sedan compact touring og cabrio.

Og jeg har en coupe. Jeg ville hører om hvilken model jeg skal bestille til som passer på en coupe?

Link: http://www.nv-autodele.dk/shop/bmw-e46-saenknings-5574p.html

Mvh. Benjamin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw e46 sænkning hjælp
  • #2   28. aug 2011 men hov,køb lige nogle ordentlige fjedre til sådan en bil,du risikere at ødelægge komforten med sådan nogle der

• #3   28. aug 2011 Hvis du handler hos koed så spare du ca 150kr og fragt og det er sikkert lige så god en kvalitet som dem du linker

• #4   28. aug 2011 Ok mange tak for hjælpen folkens. smiley

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #5   28. aug 2011 Halo Jt.!
    ( Skanderborg Baron ) DU SKRIVER
    men hov,køb lige nogle ordentlige fjedre til sådan en bil,du risikere at ødelægge komforten med sådan nogle der.

Sig mig engang hvad fejler fjedrene fra nv-autodele.dk ?

I dag bliver deres fjedre næsten alle produceret hos Merwede Springs. Europa s` største sænknings-
    fjederfabrik, for øvrigt samme fabrik som fremstiller Cobra kendt over hele verden samt til mange andre
    anerkendte leverandører med sit eget navn / logo

Jt.! Du har i flere år yndet at nedværdige andre firmaer og deres produkter for dit egen Biks og vindings
    skyld ( kom nu på banen og fortæl hvorfor over 50% af de solgte sænkningsfjedre i Europa ikke dur og
    man mister komforten men husk lige at de også bliver solgt under meget anerkendte navne og logo af
    store kompetente Europæiske firmaer

• #6   28. aug 2011 øhh skanderborg baron,hvad snakker du om,jeg siger skam bare at der er MEGET stor forskel på fjedre,hvilket jeg håber du giver mig ret i,og fortæl mig lige når du skriver :for din egen biks og vindings skyld.Hvad betyder det lige

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #7   28. aug 2011 Sikke da en bortforklaring
    Jt !
    Skrevet: 28-08-2011 17:06:05
    men hov,køb lige nogle ordentlige fjedre til sådan en bil,du risikere at ødelægge komforten med sådan nogle der

Dette indlæg er da direkte rettet til Benjamins M indlæg og den forespurgte produkt

Svar dog på min spørgsmål og undlad disse mørke bortforklaringer. Jeg og nogle andre
    ved da udmærket hvem du er, dette afslører s` når man har den rigtige teknik så undlad
    disse bort forklaringer ( på det du skriver i din indlæg )

Kommentér på:
Bmw e46 sænkning hjælp

Annonce