{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon lang lys ?
  • #1   14. okt 2011 Xenon skal først varme op, og derfor tar det bare lidt tid.
    Ofte original xenon der sidder der en lille reflektor i pæren som vipper lyskeglen afhængig om den skal lyse nær eller fjernlys, så der er der ik nogen pære som skal varme op.

• #3   14. okt 2011 Fordi hvis det var original var det sikkert samme pære der lavede kort og lang lys.. Så sidder der bare en klap der vipper inde i lygten.

• #4   14. okt 2011 Du fuske lidt.
    Lade nærlys være tændt sammen med langt lys smiley
    Eller få fat i en forsinker, så den holder strømmen til dit korte lys i et stykke tid, indtil langlyset er varmet op

• #5   14. okt 2011 Du kan få uorginal xenon hvor der er den omtalte klap der bestemmer om det er lav eller højt lys det virker

• #6   14. okt 2011 Vi snakker jo om H4 xenon
    Det bliver nødt til at være BI-Xenon hvis man vil have kort og langt lys.

Hvis du nu har H1 eller H7, så kan du jo ikke veksle imellem kort og lang i den pære. For så har du 1 pære kun til dit korte lys, og når du sætter det lange lys på, så bruger du en anden.

Så tror manden ikke har H4 i hans bil smiley

• #7   14. okt 2011 eftermonterede xenon burde også straffes med et klip og 2000kr i bøde hvis det stod til mig!

• #8   14. okt 2011 Rasmus R
    Og folk der kører for stærkt, mangler et lys, har tonede ruder foran, hører højt musik osv osv.
    Det er en ønske verden smiley

• #9   15. okt 2011 skal skam ikk have det på min bil bare rolig rasmus P.... håber da du får en god lørdag alligevel.... jeg ville nu bare hvorfor fan det gør sån... men tak for svarene...

og en ting jeg syndes der skulle straffes ligsom ulovlig xenon var folk der ikke kunne finde ud af holde mund eller bare svar på det der blir spurt om.. smiley god weekend smiley

Kommentér på:
Xenon lang lys ?

Annonce