{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øjenskyg når lygterne er længere ude?
  • #1   16. feb 2006 men nogle tip til at lave det.???

• #2   16. feb 2006 ar træls..

• #3   16. feb 2006 Men hvorfor skal de på. det er jo grimt...... så heldere lave en form for badboy......... selv om jeg også er lidt i mod det........

• #4   16. feb 2006 Badboy er da klart det fedeste på en kadett E smiley

• #5   16. feb 2006 ligemeget om det er badboy eller øjenskygge kan ingen af delene synes hvis det går ned i lyskeglen, ellers kan det godt synes :o)

• #6   17. feb 2006 Christian M :
    Jeps kan kun give dig ret, mener heller ik bilen kan synes med badboy eller øjnskygger, men vil man virkelig have badboy på så er der ik meget andet at gøre, end at købe en gammel motorhjælm uden badboy og smide den på når vognen skal til syn. Jeg køber ny bil her om en lille måned og der skal da helt klart badboy på den.

Jarl A :
    Hvis jeg var dig ville jeg ik smide de "skide" øjnskygger på det ser ik godt ud, så heller finde en der kan lave badboy for dig, eller evt selv prøve at lave det. Jeg laver selv mit med en makker og jeg har aldrig lavet det før, men det skal jo prøves, det samme med at spartle bagklappen, der smider man jo heller ik bare et stykke plastik ( som f.eks øjnskygger ) hen over.
    Tips: hvis du vil lave det selv skal du svejse en plade på så den bliver som du vil have den, derefter spartler du den ud, og sliber den ned, gentag spartelarbejdet et par gange, og det skulle se ok ud. Sådan gør vi i hvert fald.

Håber du kan bruge det til noget held og lykke med projektet smiley

Kommentér på:
øjenskyg når lygterne er længere ude?

Annonce