{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

montering af solfilm {{forumTopicSubject}}

heej bg.

jeg vil meget gerne hvae solfilm i bilen, og har kigget på nettet om hvordan man gør.

ville bare lige høre om der er en der lige hurtig kan forklar ig hva jeg skal gør.

kan det passe jeg skal sprøjte vand på ruden og så tage solfilmen på og presse boblerne ud. er det bare det???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  montering af solfilm
  • Patrick P
    Patrick P Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #1   26. dec 2011 ville råde díg til at få det gjort af en prof. med mindre du har virkelig godt styr på det, filmen er dyr og hvis man ikke helt præcist ved hvad det handler om kommer der mange luftbobler og folder (kommer self an på hvem man er) så man ikke får et særlig pænt resultat. Filmen skøjter rundt.

• #2   26. dec 2011 også varmer man med varmepistol forsigtigt så vandet os forsvinder og samtidig former filmen sig efter den buet rude.

nogen men ved jeg ik om alle gør. ligger filmen på ydersiden først. (spejlvendt) skære den til og varmer den op så den former sig. så piller man folien af og sprøjer vand på filmen og smider det ind på indersiden. så har filmen jo allerede formen.

• #3   26. dec 2011 men som der bliver sagt. prøv. og lykkes det ik. få nogen til det. det skal se ordenligt ud når man laver sådan noget. så må det koste. ligner lort dem der kører rundt med bobler og andet i filmen.

• #4   26. dec 2011 okay jeg siger mange tak, jeg går sku til en prof. for jeg ved sku ikk hvordan jeg gør, har aldrig prøvet det hehe : )

er der nogen regler for hvor mørke ruderne må være ???

der er tale om bagruden og de bagerste side ruder

• Patrick P
    Patrick P Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #5   26. dec 2011 De tre bagerste mener jeg ikke der er nogen begrænsninger på smiley

• #6   26. dec 2011 okay : )

• #7   26. dec 2011 Har lige været i gang på min egen bil, og det gik rimelig nemt, filmen købte jeg i biltema til 2x49kr.

Bagruden er ikke blevet helt perfekt på min, hvis man kigger rigtig godt ude fra kan man lige ane nogle små bobler, tror det kommer fra varmetrådene. Har dog rigeligt film tilbage, så prøver bare igen hvis jeg ikke føler mig helt tilfreds.

• #8   26. dec 2011 nå okay fedt nok hehe jeg tænkte også på at selv prøve med noget billigt noget : ) så kan jeg altid se om jeg kan finde ud af det.

• #9   26. dec 2011 Det er slet ikke så dyrt at få det lavet ordentlig med kvalitets solfilm.
    Se www.trimcar.dk

Kommentér på:
montering af solfilm

Annonce