{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw E60 rat i E36???
  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #1   10. jan 2012 Jeg har set det gjort. Så ja, det er muligt. Det er mere en sag mht airbaggen, du kan lade vær med at koble den til, eller begynde at rode dig ud i at få dit Single Stage system til at kunne udløse en Dual Stage airbag.

• #2   10. jan 2012 Hvordan kan man være sikker på airbaggen virker? Hvis den springer, er det jo ligesom for sent? smiley

• Tommy B
    VIP

#3   10. jan 2012 Hvis den springer, så virker den jo? smiley
    Men, det er det farlige spørgsmål.. Du ved det jo først enten når ulykken er ude, eller hvis du vælger at aktivere den via systemet, og så bruge penge på en ny airbag!

• #4   11. jan 2012 Det her vil jeg også gerne vide.

Jeg ved at E46 rattet er en pinsel at få i, så tvivler på E60 rattet er lettere, men vil gerne se hvis i finder en løsning

• #5   11. jan 2012 Egentlig et godt spørgsmål .. hvis jeg ville montere en i min E36 skulle airbaggen så være det mindste problem - da min er født uden .. hos mig er det mere om multifunktionerne kunne aktiveres på en måde?

• Tommy B
    VIP

#6   11. jan 2012 Alt kan lade sig gøre. Men knapperne i et E60 rat kører et andet system end i en E36'er. Så skal du i gang med at fabrikere dit eget omformer modul af en art. smiley

• #7   11. jan 2012 DUal stage rat i en SInglestage. Kan du godt.
    Men!
    Ret kolommen er helt anderledes, slæberingen er INDBYGGET på e46/de senste 39 og frem.
    Så der får man et STORT problem og skal selv finde på noget.
    Det næste er så at få dual stage til at virke.
    Ved at brokoble dem får man fejl = Den vil ikke udløse.
    Ved kun at sætte den til en får man kun ½ spring ladning og er derfor ikke til meget nytte ved uheld over 50 km/t.

Personligt er rattet IKKE så vigtigt at jeg vil risikere mit helbred på et der ser lidt federe ud.

Og få multifunktionen i brug skal du selv lave et system, da DUAL stage rat køre med CAN-BUS.
    Så du skal selv lave et CAN_BUS system. Det kan lade sig at gøre at køreudeom med en printplade og nogle transformere. Men så skal du være elektro ekspert .

• #8   11. jan 2012 Hej Venner'
    Grunden til at jeg vil have rattet i bilen er ret optisk.
    Det skal lige siges at min bil er født uden airbag så den vil jeg slet ikke begynde at rode med. det er kun fordi jeg syntes at E90/E60 rat ser rigtigt lækkert ud.

• #9   27. feb 2012 Det skal lige siges til de der måske fulgte med på denne for længe siden.. Rattet var ikke slemt dog begyndte jeg at prøve at for blink armen til at slå fra automatisk, dette gjore at der blev en del mere at lave men resultatet er SUPER! og så lærte man jo lidt. se evt billeder i min profil.

Kommentér på:
Bmw E60 rat i E36???

Annonce