Har aldrig helt forstået... {{forumTopicSubject}}
.... ideen med at style sin bil så den ligner noget den ikke er.
Ved jeg nok får mange på nakken, men husk det kun er et spørgsmål
Misforstå mig ikke. Styling er da absolut nødvendigt, men har aldrig helt forstået ideén med at bruge 50.000 på skørtesæt, LED lygter, Racer Potte etc. hvis motoren på ingen måde retfærdiggøre stylingen.
Narre man ikke kun sige selv?! Lidt ligesom makeup og BH'er
MEN... At køre i en sleeper, som en bruger herinde med en Audi 80 med S2 motor gør, DET er sgu da stil.
Det er det der får mig op af stolen
Igen styling er SÅ vigtigt men hvorfor ikke style som giver dytten den rette "credit"?
Ikke slagte, men ville være glad for en forklaring
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 210 Svar: 2.251
jul 2003
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 227 Svar: 1.209
sep 2011
Følger: 32 Følgere: 32 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 82
jun 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 62 Svar: 714
maj 2009
Følger: 21 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 50 Svar: 448
Hvorfor synes folk ikke det samme som mig ?!?!?! Hvaaaaa, Jeg vil altså bare gerne vide det ?
sep 2005
Følger: 128 Følgere: 126 Biler: 7 Emner: 257 Svar: 1.909
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Og så bliver man jo også ældre, eller nogen gør...Så det man syntes var cool som 18 årig, stemmer ikke automatisk overens med den stil man har, når man rammer de 30.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 82 Svar: 584
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1387454
sep 2005
LAD FOLK VÆRE FORSKELLIGE. og har du ikk noget pænt at sige så hold kæft?
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 477
Men jeg synes mere det er hver sin smag, så længe folk kan lide deres bil så synes jeg det er fint, og man burde ikke dømme andre da det kan være at andre tænker det samme som dig.
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 477
jan 2012
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 18
At du ikke ønsker at forklare mig det er helt ok, men hids dig lidt ned, ik'?
jun 2007
Følger: 75 Følgere: 65 Emner: 25 Svar: 537
jan 2012
Og kan da også godt forstå hvorfor du skriver du gør, men dette er et indlæg med respekt.
Haha.. Tante Hansen / T-Svansen. Ja kært barn har mange navne..
Lad mig forklare mig.
Personligt ville jeg voldstyle min bil såfremt denne KUN var til show, men ordentligt! Kan man ikke style ordentligt, så lad være.
Problemet er dog MEGET ofte at man ser disse voldstylede biler lege i diverse lyskryds uden der egentlig sker noget og så forsvinder ideén jo ligesom lidt, gør den ikke?!
Et lamt eksempel Kongeørnen har MEGET respekt grundet "styling" / udseende. Den cruiser rundt og behøver ikke spille smart. Tager du derimod en tårnfalk, som er lille og voldsom hurtig så er det farten vi her er overrasket / optaget af, ikke "stylingen".. Vel? Ved det er et halv lamt eksempel, men forstår i mig bare lidt?
Undskylder hvis der gik lidt for meget Poul Thomsen i den
aug 2009
Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
Styling behøver jo på ingen måde at hænge sammen med motoren...
Jeg er slet ikke til motor... bevares at det kan lyde godt og jeg kan da godt lide Lamborghini og Mustang GT'er men jeg er bare til showcar!
At en bil ligner en dragracer og så har cykelpedaler i bunden er da fuldstændig lige meget når det kommer til formålet.
Jeg er ligeglad med motor - jeg foretrækker det ser pænt og nydeligt ud, men en brølende motor siger mig ikke meget. Jeg er kun til det visuelle på en bil og igen... om det er en lille 1,død motor og bilen ligner en Le Man bil det er mig underordnet! Jeg kan lide at folk de sætter sig for at style sig en pæn bil hvor detaljerne spiller sammen. Hvor man formår at ramme en grænse hvor man tænker "NAILED IT".
Og du siger man styler en bil til det den ikke er? Altså hvis det er en showcar så er den da ramt spot on
Og så lige til haters der skriver at hvis man sætter en Thansen potte på sin bil, så er man for plat for hellere en bil hvor lyden er motoren værd!
Bevares! Jeg er heller ikke fan af der kommer en traktor kørende haha, men kommentaren om at lyden skal være motoren værdig... Altså mig bekendt så er det sgu da motoren der laver lyden! Jeg har aldrig i hele mit liv hørt en bagpotte lave lyden
Har nu prøvet at stå og be min egen pænt om at sige noget inden jeg monterede den, men nej gutter! Den er god nok! Det er sgu motoren der laver lyden!
At bagpotter så kan være forskellige på at lukke lyd igennem er en anden sag, men når en udslidt Golf 2 lyder som en traktor så er det nu bilens motor... Altså - bilen kan jo ikke larme mere end en motor yder
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 91
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.614
sæt i gang...
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 1.137
Nogen går efter look og andre efter power og endnu andre begge dele
Personligt er jeg til sleeper-stilen og sådan er vi jo alle forskellige
Det hele koster penge og de er ikke altid nemme at få fat i og da jeg alene står for lejlighed,2 biler på plader og det ellers er min løn der skal betale det hele,så ved jeg da godt hvad penge der er til sjov
Jeg kan nu sagtens forstå dem der "kun"styler og respekt for det,da man jo i dagens Danmark ikke skal køre meget for stærkt,inden kørekortet ryger sig en tur og så er men jo lige vidt ;-/
jan 2012
Faktisk har i alle nogen fede indgangsvinkler
Lækkert
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
forstå godt folk geiler deres biler og om de gør det mere eller mindre extremt er jeg ligeglad med. om motoren passer til eller ej er jeg også ligeglad med...
forstå ikke du er imod 1.3´er med kæmpe skørte. store fælge og brølpotte. men en såkaldt slepper som ligener en sænket std bil ja den må godt være møj hurtigt. forstå godt du kommer op af stolen ville jeg sku også gøre hvis jeg blev passeret af en alto...
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.745
Nogen vil synes min Supra er vulgær, selv har jeg prævet at holde den lidt mere stilet fordi jeg netop synes at mange Supra`er, bl.a. efter F&F filmene(der jo også gjorde dem populære!) er voldsomt overstylede, med større og større hækvinger. Andre igen synes min er kedelig og slet ikke som en Mkiv`er skal være - Men det er jo netop sagen og det der gør styling sjovt, at selvom det er den samme bil og der til f.eks. F&F kan være 20 Golf III, ja så er de vidt forskellige og afspejler egerens smag(eller mangel på samme!) :)......
Andre igen, vil slet ingen forståelse have for styling og ønsker at lægge deres energi i motoren og fair nok, det er da også sjov at se og høre på - MEnd et ene er vel ikke bedre end det andet, det gør blot at der er mere at se på, så måske vi kunne lægge den der idé om at det ene er bedre eller mere rigtigt end det andet, lidt på hylden!
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 67 Biler: 14 Emner: 27 Svar: 611
jan 2012
Hamsteren: Nææ, lad det være af hylden lidt endnu, så vi kan få folks meninger Vil dog indskyde at din Supra er fantastisk flot!!
Styling efter min smag. Kvalitet og Clean.
Og sidst men ikke mindst, så har Supra jo også "balls".
sep 2005
jan 2012
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 67 Biler: 14 Emner: 27 Svar: 611
feb 2009
Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
Hvem bestemmer hvornår den ligner noget den ikke er?
jan 2012
jan 2012
http://www.bosozokustyle.com/wp-content/gallery/hot-or-not/hot-or-not-suzuki-alto-g-nose-240Z-pic1.jpg
jan 2012
Følger: 58 Følgere: 52 Emner: 10 Svar: 128
apr 2005
Følger: 74 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 690 Svar: 6.313
jan 2012
Yes, Thomas P. EXACTLY
Eller M3 styler en 320i (4potter etc. samt M3 på bagsmækken).
Well.. Det i sig selv er egentlig ikke så meget problemet for at være helt ærlig. Problemet er at SELV SAMME Golf 4 eller 320i køre bilen som var det en R32 og en M3. Det er her kæden hopper af for mig
Har aldrig helt forstået...