{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

styling hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej stylere, kunne godt tænke mig at lave lidt ved motorrummet så den er lidt lækrere når man åbner klappen.

nogle ideer til:

batteri
diverse slanger og rør både gummi og metal.
ventildæksel (alu)
indsugning
udstødnings manifold.

smid gerne nogle links til de ting i foreslår.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styling hjælp.
  • #1   30. jan 2012 Hvilken bil?

• #3   30. jan 2012 Personlig syntes jeg det meget ærgeligt med blå sili-slanger m.m. i et motorrum.

Jeg syntes det er Meget pænere hvis du bare gør en godt ren. med motorrens. det ser jo ikke for godt ud med en motor der er tæsket ind i olie og sand.

Hvid du er lidt fingernem og ikke har 10 tommelfinger så kan du godt lave noget kreativ med noget rustfrit stål over fx. batteri og varmeskjold over manifold.

Held og lykke:)

• #4   30. jan 2012 det er en ford mondeo 2.0i mk1 sedan fra 93

• #5   30. jan 2012 Som folk skriver, gør den ren med motorrens.

Kan du lide det så udskift slangerne, det er altid flot med nye slanger og spændebånd.

Kan du, så tag nogle af delene af og rens/poler dem eller mal dem.

Der kan ofte laves batterikasser som kan have låg i alle mulige afskygninger, det er noget man kan selv relativt nemt. Bare pas på ikke at kortslutte det hele.

Tårnstiver er altid fint, hvis der er en til en mondeo, men det tror jeg der er et sted. Måske astina.dk

At hive motoren ud og male motorrummet er også altid fint, men nok ikke noget man lige gør smiley

• #6   31. jan 2012 tak carsten fra randers :). det skal lige siges at jeg bruger bilen til hverdag. at pille noget af/polere og male kan gøres på en weekend. men motorrums maling kan jeg ikke lige klare på en weekend

• #7   31. jan 2012 mal topdæklet. (mat. metal Rød. koksgrå eller mat guld. et indsugningsrør (mener de skal speciel laves hvis det skal føres orginalt. ) i poleret alu.
    poleret alu eller slebet rustfrit som kasse til batteri og med en dæk plade over det.. og så en god rengøring så den ellers ser flot ud... slanger i farver er lige lovligt lir og ser flottest ud hvis de er der forde det nødvendigt pga. tuning. men der ensmagssag

Kommentér på:
styling hjælp.

Annonce