{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Pladearbejde til Golf 3 {{forumTopicSubject}}

Jeg søger råd og vejledning. Jeg ønsker at få fjernet plastlisterne på dørene og skærmene på min golf. så har jeg hørt at der er flere måder at lave det på, hvor den "bedste" skulle være at tinspartle hele døren. Men det skulle koste kassen så vidt jeg ved. Den anden løsning jeg kender er at svejse en plade på og spartle... Den høre jeg bare vil revne med tiden.

Jeg vil ikke selv udføre arbejdet. der skal en pladesmed til. Så hvis nogen kender én som evt vil gøre det sort så sig endelig til.

Men hvad fa'n gør jeg? hvor meget ligger den slags arbejde i?

håber I kan hjælpe mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pladearbejde til Golf 3
  • #1   2. mar 2006 Jeg er fra Rødovre, men er villig til at køre lidt for at få det lavet. Jeg har hørt at man skal bruge noget aluminiumsspartel?

Er I uddannet pladesmed eller bare meget forstand på det?

det er nok også først om 3-4 uger jeg skal have det lavet.. skal lige købe mit skørtesæt og have sparet sammen til lakeringen smiley

• #2   24. mar 2006 michael j hvor pokker er du uddannet pladesmed henne for så vidt jeg ved lære de ikke folk at bruge tinspartel på pladesmeds uddannelsen. men at gøre det på den rigtige måde som er med RIGTIGT tin alt andet er noget lordt og holder ikke i længden

• #3   24. mar 2006 hvad så hvis det skal gøres på den rigtige måde, med RIGTIG tin... vil malingen så krakelere?

Kommentér på:
Pladearbejde til Golf 3

Annonce