{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Højglanspolerede kanter
  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
    #1   8. apr 2012 Yep det er fint. Og så giver du dem en ordentlig gang polering +ny forsegler . 1 gang om ugen ( 2 hvis vejret er meget vådt smiley

Tillykke med dine polerede ulakerede fælgkanter ;-))

• #2   8. apr 2012 Arrh mon dog det går så galt haha smiley

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#3   8. apr 2012 Det ENESTE rigtige er at give dem klarlak.
    Det er kun show biler som har pæne rå poleret alu fælge.

Det er lettere at få bananpalmer til at vokse på Fyn end at køre med poleret alu.
    Jeg køre harley og troede på et tidspunkt at stumperne til den da måtte være mulige at holde pæne, da den jo kun er ude når solen skinner.... Men nej.. Stumperne endte hos autolakeren for at få et ordentligt beskyttende lag. Og det virker ( og koster intet )

Mvh Brian

• #4   8. apr 2012 Det er bare klø på med at holde dem rene og vokse dem smiley

Har endnu ikke endnu set noget der har været poleret hvor klarlakken har holdt smiley

Kører selv med et sæt th line hvor center'en er poleret alu, ingen problem..

• #5   8. apr 2012 Hvilket noget voks bruger du Kim? smiley

Klarlak er jeg ikke så stor fan af, hvis der går hul på det irre det helt vildt og bliver meget grimt smiley

• #6   8. apr 2012 Brian S, DET ENESTE RIGTIGE ER IKKE AT GIVE DEM KLARLAK!!!

Sørg for at smøre dem ind i en bilvosk eller en fælg forsegler. Og brug brug autosol til at få dem op og skinne igen!

• #7   8. apr 2012 Christopher: super bruger bare det så smiley som lovet så ryger der smart nogen. Billeder op, men bliver først næste weekend mår jeg har fået ny gevind undervogn hjem også smiley

• #8   8. apr 2012 Jeg bruger den hvide voks samt den helt bløde polere kugle:-)
    Og autosol til dagligt;)

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#9   8. apr 2012 Hvis man giver en fælg en levetid på 8 år så er der laaaaangt flere lakerede fælge som ser rimelige ud end dem der er uden lak. og det af en eneste grund. det er alt for tidskrævende at holde en ulakkeret fælg.

men lad nu nogen komme på banen som har polerede fælge som de har holdt i 5 år uden problemer, og som idag er kønnere end en tilsvarende med lak.

• #10   8. apr 2012 Brian, har du nogle erfaringer eller snakker du bare ud for hvad du tror?

Jeg har haft poleret fælge og polerer også selv fælge. Så jeg vil sige at jeg har lidt viden omkring emnet. En poleret kant uden klarlak, skal pudses og plejes ja, og det kræver man bruger lidt tid på det. En med klarlak bliver irriteret med tiden og får grimme pletter under lakken og den eneste måde at få dette væk på er at tage klarlakken af og få den poleret op igen. Så Hvis man alligevel holder af sin bil og plejer den, så kan man lige så godt lige give fælgene en tur, når man nu er i gang.

Hvis man ikke gider pleje sine fælge og bil, jamen, så skal man simpelthen ikke have en poleret fælg. Så er det bedre at lakere det hele.

Kommentér på:
Højglanspolerede kanter

Annonce