{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106! fælge!
  • Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   11. apr 2012 ja, jeg har nemlig prøvet med nogle 195/50, men de stødte på ved inderskærmen, da det ikke er en sportsmodel. for jeg søger nogle dæk med fine alufælge, men han siger at de passer på min 106. men det kommer vel også helt and på fælgene? hvor langt hullet vender indad/udad

• #3   11. apr 2012 jeg har 195'ere på min saxo (alm, ikke VTR eller VTS), og jeg har været nødt til at sætte spacere bagpå, da de ellers gik på bagbroen. Fælgene er 7 tommer brede

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    mar 2012

#4   11. apr 2012 ja de stødte nemlig på bagved, nåede ikke at sætte på foran, for da de ikke passede bag på solgte jeg dem videre men så det vil sige at det er umuligt at sætte sådan nogle dæk på en 106?

• #5   11. apr 2012 Jeg har som sagt mine på med Spacere bagpå, og de sidder helt perfekt, dog skal jeg have rullet skærmen, da de støder på der nu! Og så skal du jo også gøre op med dig selv om du vil køre med spacere, hvis bøden er den jeg har fået afvide, har man ikke lyst til at blive stoppet og de opdager det smiley

• Michael M
    Michael M Tilmeldt:
    mar 2012

#6   11. apr 2012 Når okay, men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Peugeot 106! fælge!

Annonce