{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.033 visninger | Oprettet:

Thomas K
Thomas K
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 31

Solfilm på bagrude... {{forumTopicSubject}}

Hej...

Går og tænker på og investere i noget solfilm til bagruden og de 2 andre bageste ruder... Men kan man sætte solfilm i bagruden, og bliver det et godt resultat... Tænker på der er jo de der el ledninger til at tø ruden op med... kan man sætte film på det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Solfilm på bagrude...
  • #1   25. mar 2004 det vil jeg faktisk også gerne vide!! og bliver det løst når der kommer kraftig sol på??

• #2   25. mar 2004 Det kan godt sidde fast på en elbagrude, uden problemer.
    Man skal bare give sig god tid til det.
    Og hvis der er mulighed for at pille ruderne ud, så gør det, det er 10 gange lettere at sætte på....

• #3   25. mar 2004 Hej til jer alle ..

Nu ved jeg ikke hvor i er fra .. men skal i have solfilm i kvalitet, til en god pris, skal i kontakte Lars fra Amazing .. Han bor i Ikast . Det er bare GODT det han laver ..

Og der er ingen problemer med tø ledningerne på bagruden. super kvalitet ....

Og han er rigtig god til det ..

Han bare bla. tonet en del af Coca-cola`s biler .. og meget andet ..

Og til en rigtig fair pris ..

Hvis i vil ha` det til at se godt ud, så er det ham i skal vælge .. selvfølge kan man også lave det selv.. men der vil jeg helt klart anbefale at man tager rudderne helt ud, for ellers er det utroligt svært ... Man kan nemt gøre det uden, men man får et dårligt resualtat ....

AMAZING - Snak med lars som er på Nr. 214-214-20

• #4   25. mar 2004 Att. Christian M
    Det bliver sat på indevendigt....

• #5   25. mar 2004 man kan sagtens sætte solfilm på bagruden, også det fra t-hansen, har en kammi som har det i uden problemer. det eneste der er med elbagruden er hvis de tråde ikke sidder inde i ruden, nogle ruder sidder de så man kan mærke dem når man kører en hånd ned af ruden, de kan gå istykker hvis man skal til at pille solfilmen ud igen. hvis man ikke tager ruden ud skal man have tålmodighed, det eneste jeg kan sige, ellers god fornøjelse med projektet.

Kommentér på:
Solfilm på bagrude...

Annonce