2.675 visninger
|
Oprettet:
H3 pærer ( Led )? {{forumTopicSubject}}
Hej drenge og piger:0)
Er der nogle der har gode erfaringer med pærer til tågelyset, som bare virker.. Evt noget led?.. Det må gerne give lidt lys hen af xenon.
Min vogn er en seatseat altea xl og ledningsnettet er jo canbus. Så man skal kunne bruge pærer som ik giver problemer med det..
mar 2007
Følger: 80 Følgere: 79 Biler: 4 Emner: 7 Svar: 190
Mht "xenon look" pærer.. dem jeg har fået til at ramme bedst efter jeg tog mine xenon kits af.. er Phillips blue vision ultra.. jeg har lige fået mtec super white i tågelygter.. dem er jeg faktisk overrasket over.. men mtec vil jeg kun anbefale i tågelygter men de giver de blå skær om aftenen
maj 2005
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 40
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Som aras A siger så findes der et sæt som kan lyse omkring de 1000lm.. astina eller everlight sælger dem mener jeg.. Dog er de pisse dyre og mener stadig de er ulovlige
Hvis du vil have xenon look så er den eneste vej at gå, MTEC super white
Lovligt
Har ikke et højere watt forbrug end normale pærer
Giver et lækkert hvidt lys
Ok levetid
Fint lys på vejen
feb 2005
Følger: 17 Følgere: 18 Biler: 5 Emner: 42 Svar: 109
maj 2009
Følger: 55 Følgere: 56 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 2.280
Det med levetiden er meget forskelligt. Jeg har haft et sæt som holdte i over 2 år. Og holder stadig . Også har jeg smidt et sæt h3 i mit tågelys på passaten. Det gik efter en månede. Ny. Gik efter en månede igen... Så det har boks noget med held og gøre
okt 2007
Følger: 88 Følgere: 110 Biler: 3 Emner: 276 Svar: 3.762
Et andet problem der er med de der led H type pære er at de har en levetid på 30sek haha...
Tror jeg havde mine h7er i 4 dage.. Skulle prøve dem.. Inden jeg tog mig sammen til at afmontere dem fordi de gav for lidt lys futtede de af..
Hvis du vil have kørelys ved tågelygter så prøv at finde noget ordentligt led..
Jeg fandt nogle fx tjek billeder..
Der findes mange kvalitets mærker som er fuldt lovlige at smide på.. Overvej dem hvis det er
H3 pærer ( Led )?