{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.675 visninger | Oprettet:

H3 pærer ( Led )? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger:0)

Er der nogle der har gode erfaringer med pærer til tågelyset, som bare virker.. Evt noget led?.. Det må gerne give lidt lys hen af xenon.

Min vogn er en seatseat altea xl og ledningsnettet er jo canbus. Så man skal kunne bruge pærer som ik giver problemer med det..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H3 pærer ( Led )?
  • #1   5. jun 2012 Hej.. nej de der led pærer.. det virker ikk... De herre dyre og så tænker man .. Yay ... Det her burde da virke... Nej... De giver intet lys på vejen.. jeg hoppede på den med h11 til mine tågelygter... Aldrig mere...

Mht "xenon look" pærer.. dem jeg har fået til at ramme bedst efter jeg tog mine xenon kits af.. er Phillips blue vision ultra.. smiley jeg har lige fået mtec super white i tågelygter.. dem er jeg faktisk overrasket over.. men mtec vil jeg kun anbefale i tågelygter smiley men de giver de blå skær om aftenen smiley

• #2   5. jun 2012 jeg har set par led pærer som kan bruges som kørerlys, men de var hundedyre, virkelig dyre, over 1000kr for et sæt, det var noget a la le man led kørerlys.

• #3   5. jun 2012 Som der står på samtlige sider angående LED H type pærer så er de bygget til show.. Der er en grund til at de ikke er lovlige..

Som aras A siger så findes der et sæt som kan lyse omkring de 1000lm.. astina eller everlight sælger dem mener jeg.. Dog er de pisse dyre og mener stadig de er ulovlige smiley

Hvis du vil have xenon look så er den eneste vej at gå, MTEC super white smiley
    Lovligt
    Har ikke et højere watt forbrug end normale pærer
    Giver et lækkert hvidt lys
    Ok levetid
    Fint lys på vejen smiley

• #4   5. jun 2012 Hej Allesamen.. Takker for svar.. Vil dog også bruge tågelygterne til kørelys. Skal bare lige have kodet det. Så det sker automastisk.. Så selve lysudbyttet er jo ik så sindsyg vigtig. Skal jo bare kunne blive set.. Men pluset ville jo være at de også var lovlige.. Så tror jeg må prøve de Mtec der. Har bare hørt, at de ik holder så længe igen.. Men der skal jo altid være nogle meen'er.. Så det må man bare overleve.. Men vil forsøge mig med dem I har omtalt.. Og endnu engang tak:0)

• #5   5. jun 2012 Mtec is the way.
    Det med levetiden er meget forskelligt. Jeg har haft et sæt som holdte i over 2 år. Og holder stadig . Også har jeg smidt et sæt h3 i mit tågelys på passaten. Det gik efter en månede. Ny. Gik efter en månede igen... Så det har boks noget med held og gøre smiley

• #6   5. jun 2012 § Kenneth&Mette §:
    Et andet problem der er med de der led H type pære er at de har en levetid på 30sek haha...
    Tror jeg havde mine h7er i 4 dage.. Skulle prøve dem.. Inden jeg tog mig sammen til at afmontere dem fordi de gav for lidt lys futtede de af..

Hvis du vil have kørelys ved tågelygter så prøv at finde noget ordentligt led..
    Jeg fandt nogle fx smiley tjek billeder..

Der findes mange kvalitets mærker som er fuldt lovlige at smide på.. Overvej dem hvis det er smiley

Kommentér på:
H3 pærer ( Led )?

Annonce