{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

HJÆLP til sænking af E46??? {{forumTopicSubject}}

Hej bg

jeg har en e46 320d.. jeg har fået nogle 19" E60 M-TECH fælge på..

den har orginal undervogn/fjedre nu

når jeg drejer, går den imod skærmkanten bagved smiley
(kan se mærke på dækkende)

kan jeg nøjes med fjedre 25mm bagved og 40mm foran?
er de stive nok??

eller skal jeg købe gevindundervogn.

er bare mest til fjedre.

(pt ser det ud til den er mere sænket bagved end foran, men orginalt)
vil gerne ha den længere ned foran, bagved er der ikke meget mere plads at lege med)

takker

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP til sænking af E46???
  • #1   7. jul 2012 så har dine fælge vel forkert ET hvis de org går imod

• #3   7. jul 2012 nej nej nej, de ligner bare dem m5 E60 fælge.. de holder sig lige netop inden for skærmkanterne smiley intet der.. men den skal bare være hårdere bagved..

• #4   7. jul 2012 jt. ligner dem du har på din cab.. men skal skærmene måske rulles?

det er kun når jeg drejer og vejen er lidt uhjævn den ramer.. ikke over kanter og bumper

• #5   7. jul 2012 Hvis den kun går på, når du drejer, er det ikke meget plads der mangler - Få rullet skærmene bag, så burde den være i orden. Derefter kan du sænke den præcis som du vil.
    Det er meget normalt at biler ser ud til at hænge lidt med bagenden, når de får store fælge på - det bliver tydeligere.. Så en 40/20 sænkning som du forslår vil gavne dens look. Fordelen ved gevind er, at du kan få den præcis som du vil have den..

• #6   7. jul 2012 brint..tak for hjælpen.. ja men syntes gevind er lidt for hård (selvfølgelig kan man købe en dyr en, så er den iorden, men så mange penge er der ikke lige tilbage:))

så 40mm foran og 25 mm bagved og rullet skærme, så tror jeg den er der :))

Kommentér på:
HJÆLP til sænking af E46???

Annonce