{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Spikes og cirka pris.. ? :) {{forumTopicSubject}}

Hej derude jeg søger nogle spikes til kærestens bil.. smiley Er der nogle der kan lave dem derude og har en cirka pris hvad det koster og om det i det hele taget er prisen værd.. ? smiley

Derudover er det egentligt muligt at lave dem selv uden de helt store maskiner hvis ja så hvordan.. smiley

På forhånd tak for svar.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spikes og cirka pris.. ? :)
  • #1   15. jul 2012 dækimporten har plastik spikes i krom der passer på nogle fælge. så hvis dia på dem passer til dit projekt kunne det væer en fin løsning.. og så kan det synes

• #2   15. jul 2012 Jeg tror lige jeg vil kigge på dem.. smiley De skal nok ikke være alt for aggressive det er bare en 5 star thansen fælg.. smiley Men kæresten er helt vilde med dem.. smiley De er så malet hvide til en metal lyseblå lak.. smiley Så ville jeg gerne have nogle spikes på dem og eventuelt få dem malet i bilens farve.. smiley Jeg vil tage et kig på dækimporten.. smiley

Tusind tak.. smiley

• #3   15. jul 2012 tror du skal ringe til martin på mandag. det er vist ikke noget han har på siden. det er nogle der normalt passer på nogle smidth fælge. men hvis dia passer er der jo ikke noget i vejen for at bruge dem på andre

• #4   15. jul 2012 Nej nemlig jeg er dog i tvivl om hvor godt det kan komme til at se ud på dem.. Nok ikke lige den fælge hvor det vil passe bedst på.. smiley Men som jeg sagde tidligere hvis ikke de er så agressive er det måske pænt nok smiley

• #5   15. jul 2012 tror der er en smagssag. hvis de kommer til at stikke ud over både fælge og skærme synes jeg personligt ikke det er fedt. men som sagt det er jo en smagssag

• #6   15. jul 2012 Ja nemlig det tror jeg nemlig de kommer til og vi er begge usikre på om det ville være flot eller flop og så er det bare nedern at smide penge ud af vinduet uanset hvor mange penge vi snakker om D: jeg tror lige jeg vil finde en kammerat som har nogle og så prøve at se om man kan se hvordan det vil komme til at se ud.. smiley Et eller andet sted tror jeg de kunne stå godt i lyseblå til de hvide fælge og de lyseblå kaliber.. smiley

• #7   15. jul 2012 stickers.dk kan lave nogle klisterting i tyk udgave med dit eget design, det tror jeg ville være federe til de fælge. så få et skull eller noget i centeret i stedet. mener han kalder det for dome. altså noget klistermærker der nærmest har noget tyk blød lak oven på

• #8   15. jul 2012 Okay det lyder meget godt jeg kan ikke lige finde dem på siden men det er helt klart noget jeg lige skal kigge nærmere på.. smiley

Jeg siger mange tak for hjælpen og de gode svar.. smiley

• #9   18. jul 2012 Jeg kan dreje spinkes efter mål i alu eller hvad di nu skal være i
    Hilsen Peter

• #10   18. jul 2012 Det lyder interessant har du sådan en cirka pris på dem.. ? Tror nemlig ikke konen vil ofre alt for meget på den da der allerede er smidt lidt penge i projektet.. smiley

Men lad mig da endelig høre en cirka pris på en sådan 4.. smiley Jeg tror umiddelbart ikke de skal være længere end 3 cm da de skal være indenfor skærmene så vidt jeg ved.. smiley

• #11   18. jul 2012 Hejsa
    Ja det kan vi godt finde ud af noget du få lige en PM .

Kommentér på:
Spikes og cirka pris.. ? :)

Annonce